اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ فوتبال نونهالان مازندران

آمل با 5 گل محمودآباد را شکست داد

تیم فوتبال آرش آمل در هفته یازدهم لیگ فوتبال نونهالان مازندران امشب در خانه جشنواره گل به راه انداخت و تیم عقاب محمودآباد را با نتیجه 5 بر 2 درهم کوبید.

آمل با 5 گل محمودآباد را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یازدهمین هفته و چهارمین دیدار دور برگشت لیگ فوتبال دسته یک نونهالان مازندران امشب در این شهرستان به کار خود پایان داد. 

تیم فوتبال آرش که با فوتبالیست‌های کوچک‌اندام خود تیم‌های بزرگی را با نتایج پر گل از پیش‌رو برمی‌دارد؛ این‌بار در زمین شماره دو استادیوم ورزشی شهید چمران میزبان عقاب محمودآباد تیم دوم جدول رقابت‌ها بود. 

شاگردان علی بهمنی که در دور رفت مسابقات این تیم را با نتیجه 6 بر یک شکست دادند این بار در آمل نیز با نتیجه 5 بر 2 پیروز میدان شدند. 

الهیار صیادمنش و حسین فاطمی هر کدام دو گل و محمود نظری با یک گل جشنواره گل به راه انداختند. 

تیم آرش با این پیروزی پیشاپیش صعود خود را به مرحله حذفی این مسابقات مسجل کرد تا به عنوان چهار تیم برتر برای کسب جایگاه مقابل حریفان خود صف‌آرایی کند.

 با پایان هفته یازدهم لیگ فوتبال دسته یک نونهالان مازندران تیم فوتبال آرش آمل پس از انجام 10 بازی، 9 پیروزی و تنها یک شکست با 54 گل زده، 10 گل خورده، تفاضل مثبت 44 و کسب 27 امتیاز با اقتدار صدرنشین مسابقات است و تیم عقاب محمودآباد نیز با 18 امتیاز در رده دوم جای دارد. 

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول