اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبرداد

دستگیری و هلاکت 3 قاچاقچی مواد مخدر در هنگ مرزی جکیگور

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر یک نفر به هلاکت رسید و 2 تن نیز دستگیر شدند.

دستگیری و هلاکت 3 قاچاقچی مواد مخدر در هنگ مرزی جکیگور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن اسداللهی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با اقدامات دقیق اطلاعاتی و بهره‌گیری از منابع خبری، از هدف یک باند قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله به داخل کشورآگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل در منطقه شناسایی شده حضور یافتند.

وی با اشاره به پوشش نوار مرزی، توسط مرزبانان، افزود: ماموران با انجام کمین و ردزنی در مسیرهای صعب العبور و کوهستانی موفق شدند تعدادی قاچاقچی مواد مخدر را محاصره و طی درگیری مسلحانه یک نفررا به هلاکت و 2 تن را دستگیرکنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف بیش از 607 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و  205 کیلوگرم حشیش در این عملیات بار دیگر با هشدار به متجاوزان و قاچاقچیان مواد مخدر، هزینه تجاوز به مرزها را سنگین و غیرقابل جبران توصیف کرد .

اسداللهی همچنین از اجرای  مأموریت موفقیت آمیز دیگری  در مرزهای شمالی استان خبر داد و اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل نیز موفق شدند با استفاده از تجهیزات فنی از تحرک قاچاقچیان در نوار مرزی آگاه و بلافاصله با حضور در محل و برخورد سریع و قاطع، سوداگران مرگ را مجبور به عقب نشینی و در پاکسازی محل بیش از 85 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی در پایان ازهمکاری مرزنشینان با مرزداران در برقراری امنیت پایدار و کنترل نوار مرزی قدردانی کرد.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول