اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

صلابت هسته‌ای ایران آمریکا را به توهم انداخته است

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: صلابت هسته‌ای ایران، آمریکا را به توهم انداخته و آنها در یک خودزنی واقعی بر شدت تحریم‌ها می‌افزایند.

صلابت هسته‌ای ایران آمریکا را به توهم انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: آمریکا بر خلاف قواعد جامعه جهانی و بین‌المللی در یک خلف وعده واقعی بندهای مختلف توافق ژنو را زیر پا گذاشته و به شدت تحریم‌ها افزوده در حالی که ملت ایران 33 سال است که چنین تحریم‌هایی را تحمل کرده و خم به ابرو نمی‌آورد چه برسد به اینکه آمریکا بخواهد با تشدید تحریم‌ها علیه این ملت بساط نفاقی به راه اندازد.

وی تصریح کرد: عهدشکنی غرب دلیلی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران در فعالیت‌های هسته‌ای و سندی آشکار بر بی‌اعتمادی به غرب است که روز به روز نیز ابعاد و دامنه آن شدت گرفته و ملت ایران عزم راسخ خود را در پشتیبانی از نظام و اهداف اسلامی دنبال می‌کند.

علوی در ادامه خاطر نشان کرد: دولتمردان ما باید در این اوضاع و احوال به هوش باشند تا بهانه به دست دشمنان ندهند که آنها احساس کنند این ملت از تحریم‌ها و تهدیدها خسته شده و یا دیگر توان تحمل این فشارها را ندارند در حالی که ملت غیرتمند ایران ذره‌ای از حق و حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید و تحریم دشمن را مسئله‌ای بی‌ثمر می‌داند.

این مسئول اضافه کرد: تیم مذاکره‌کننده کشورمان که مورد حمایت مقام معظم رهبری است با هوشیاری کامل بیانات معظم‌اله را باید آویزه گوش خود کنند تا بدون اینکه باجی را به دشمن بدهیم از حرکت زبون دشمن و اقدام خیانتی آنها عبور کنیم.

وی به حادثه تأسف‌بار تروریستی در کشور عراق و کشته شدن تعدادی از مهندسان و کارگران ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: این نابسامانی‌ها در عراق محصول تفکر فزون‌خواهی آمریکاست که با حمله به این کشور شرایطی را به وجود آورده که هر روز به دنبال انفجار و حملات تروریستی عده‌ای انسان بیگناه جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد آمریکا را جیره‌خوار رژیم صهیونیستی و ملعبه دست این رژیم جعلی توصیف کرد و گفت: باید کشورهای منطقه به هوش باشند تا مبادا آمریکا و همدستان منطقه‌ای او بخواهند در بین امت شیعی و مسلمان تزلزلی ایجاد کنند.

علوی فرا رسیدن اربعین حسینی را گرامی داشت و افزود: اربعین حسینی تزریق دوباره غیرت و شجاعت حسینی در رگ‌های شیعیان است و هرگز ملت رشید ایران در تبعیت از فرهنگ عاشورایی کوتاه نیامده بلکه بر تداوم این راه عزتمندانه تاکید و اصرار می‌کنند.

وی همه مؤمنان و نمازگزاران را به شرکت پرشور در آیین‌ها و تجمعات اربعین حسینی دعوت کرد و اظهار داشت:‌ در این روز میلیون‌ها انسان آزاده دور هم جمع می‌شوند تا اعلام وفاداری با حضرت سیدالشهدا (ع) داشته باشند که با خون خود اسلام را به مرز بقا و سلامت رساند.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول