اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

رئیس‌جمهور به هتاکی‌های آمریکا پاسخ قاطع دهد

امام جمعه کازرون با بیان اینکه با یک تماس تلفنی نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد گفت: شخص رئیس‌جمهور به هتاکی‌های آمریکا به طور قاطع پاسخ دهد.

رئیس‌جمهور به هتاکی‌های آمریکا پاسخ قاطع دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: با وجود اینکه به مذاکره‌کنندگان کشورمان اعتماد کامل داریم و آنان را فرزندان انقلاب می‌دانیم، اما برابر فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم باید در جریان تمام قضایای مذاکرات هسته‌ای قرار گیرند.

وی افزود: از اینکه هیئت ایرانی بعد از زیاده‌خواهی غربی‌ها جلسه را ترک کردند قابل قدردانی است اما اینکه به‌سرعت گفته‌اند که به مذاکره برمی‌گردیم، باید توضیح داده شود.

خرسند ادامه داد: با یک تماس تلفنی به مقامات آمریکایی نمی‌شود اعتماد کرد و در اذهان عمومی شبهه ایجاد کرده که در این تماس تلفنی چه چیزی رد و بدل شده است، که در این راستا باید مسئولان دولتی و شخص رئیس‌جمهور به هتاکی‌ها و نقض توافق‌نامه توسط آمریکایی‌ها به صورت قاطع پاسخ دهد.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از مسئولان وزارت خارجه کشورمان می‌گویند آمریکایی‌ها در داخل کشورشان زیر فشار هستند، گفت: ایران هیچ‌گاه زیر بار زور و زیاده‌خواهی‌های دنیای غرب به ویژه آمریکا نرفته و نمی‌رود.

خطیب جمعه کازرون ابراز داشت: تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با وزیر خارجه کشورمان چه توجیهی دارد که می‌گویند محتوای این تماس غیرقابل انتشار است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها عهدشکنی کرده‌اند و نقض قرارداد کرده‌اند، بنابراین مذاکره‌کنندگان کشورمان این امر را باید مد نظر داشته باشند که آمریکا در هیچ زمان قابل اعتماد نیست و مجلس باید قضایای هسته‌ای را مد نظر داشته باشد.

خرسند بیان داشت: برخی‌ها می‌گویند چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم که باید گفت به خاطر همین کارها و عهدشکنی‌ها، آمریکا سزاوار مرگ است.

امام جمعه کازرون گفت: اختلاف ما با آمریکا به خاطر روحیه استکباری او بوده و همچنین به خاطر اینکه آنها موجودیت انقلاب اسلامی را نپذیرفته‌اند و هر ساله پول خرج می‌کنند که نظام اسلامی را براندازند، بنابراین آمریکا را دشمن شماره یک انقلاب اسلامی می‌دانیم و بر اساس فرموده قرآن به دشمن نباید اعتماد کرد.

خرسند در پایان از برگزارکنندگان یادواره سرداران و 1100 شهید شهرستان کازرون و خانواده معظم شهدا تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 2448/ل40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول