اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

ایرانشهری‌ها عشق به رهبری را عملا به نمایش گذاشته‌اند

امام جمعه ایرانشهر گفت: ایرانشهری‌ها با میزبانی 237 روزه گرم خود از مقام معظم رهبری، عشق و ارادت خود را عملا به نمایش گذاشته‌اند.

ایرانشهری‌ها عشق به رهبری را عملا به نمایش گذاشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: تمام مشکلاتی که در جهان با آن مواجه هستیم از عدم تقوا بوده و بلاشک بازبینی در ارتباط با ذات الهی و رفع نواقص موجود در رفع مشکلات موثر واقع خواهد شد.

امام جمعه ایرانشهر ارج نهادن به اندیشه بزرگان و ارزش گذاری به اندیشمندان را تاکید و به بیان ذکر و آیات و روایات دینداری در راه رسیدن به اهداف تربیتی پرداخت.

وی با اشاره به روز حمل و نقل و راهداری، از دست‌اندرکاران این بخش به ویژه کارگران و رانندگان تشکر کرد و اذعان داشت: از مسئولان مربوطه حل مشکلات آنها را خواستار شد.

طاووسی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: فعالیت‌ها در این زمینه باید به تقریب حوزه و دانشگاه منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش خورشید ولایت که با همت مسئولان و مردم برگزار شد، دارای پیام بود، زنده نگه داشتن عشق مردم در خدمتگذاری به ولایت و رهبری در اولویت کاری مسئولان ایرانشهر قرار دارد.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر اضافه کرد: باید دشمن بداند ایرانشهری‎ها تا چه حد عشق به ولایت را عملا به نمایش گذاشته است.

طاووسی در ادامه بر حضور با شکوه هیئات مذهبی در اربعین حسینی تاکید کرد.

وی آزمایش اخیر فضایی و دست‌آوردهای عظیم آن را به دانشمندان تبریک گفته و جنبش علمی ایران را نتیجه اهتمام فرزندان انقلاب دانستند.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به اظهار نظر مسئولان در زمینه مذاکرات هسته‌ای اضافه کرد: مراقب باشید عزت ملت ایران زیر سئوال نرود، ما هرگز نمی‌توانیم به دشمنان اعتماد کنیم و از طرفی گستاخی آنها را نیز نمی‌توانیم با سکوت پاسخ دهیم، سیستم دفاعی ایران بسیار قدرتمند است.

انتهای پیام/75004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول