اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین دژ:

دولتمردان در حفظ حق و حقوق مردم تلاش کنند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دولتمردان ایران با قدرتی که از حمایت مردم به دست آورده‌اند در حفظ حق و حقوق آنان تلاش خواهند کرد زیرا که راه حق همیشه ماندگار است.

دولتمردان در حفظ حق و حقوق مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، امام جمعه شاهین‌دژ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: اربعین حسینی حماسه‌ای بزرگ در دین و انقلاب مسلمانان و ایرانیان است و مسلمانان باید بکوشند تا اهداف اربعین را در زندگی خود جاری سازند.

وی افزود: حق همیشه پاینده و ماندگار است و دولتمردان ایران با قدرتی که از حمایت مردم به دست آورده‌اند در حفظ حق و حقوق آنان تلاش خواهند کرد زیرا که راه حق همیشه ماندگار است.

وی اظهار داشت: اربعین فروردین دیگر است همان‌گونه که شکوفه‌های عاشورایی در اربعین شکوفا شدند در اربعین حسینی نیز چمنزارهای ایران لاله‌گون شدند.

باقری خاطرنشان کرد: انقلاب بزرگ جمهوری اسلامی ایران مصادف با آغاز اربعین حسینی بود همانگونه که اربعین حسینی اهداف امام حسین (ع) را زنده نگه داشت اربعین شهیدان ایران نیز اهداف انقلاب امام را زنده نگه داشته است.

وی ابراز داشت: اهداف امام حسین (ع) در اربعین شکوفا شد و اهداف انقلاب اسلامی ایران با اربعین شهدای 19 دی قم و اربعین شهدای مردم تبریز که باعث آشکار شدن تصویب لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی شد به شکوفایی رسید.

باقری گفت: اربعین است که به مملکت ایران شور و نشاط بخشیده و مسلمانان این خطه تلاش خواهند کرد تا این روز بزرگ را گرامی داشته و اهداف آن را در زندگی خود جاری سازند.

انتهای پیام/61007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول