اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی:

مردم را برای ورود به بورس باید بیشتر ترغیب کرد

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف مردم را برای ورود به بورس و سرمایه‌گذاری با این روش باید ترغیب کرد زیرا منافع شخصی و اجتماعی را در بر دارد.

مردم را برای ورود به بورس باید بیشتر ترغیب کرد

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ورود به بورس و تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ سهامداری در واقع نوعی حرکت به سوی سازندگی و مشارکت در عمران ایران اسلامی و به طور اخص آذربایجان غربی قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بورس استان در اسفند سال 1383 افتتاح شده و از سال 1384 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است، ادامه داد: توسعه فرهنگ سهامداری و ترغیب مردم برای مشارکت در عمران کشور از جمله اهدافی است، که با راه‌اندازی بورس مناطق دنبال می‌شود.

وی لازمه تحقق اهداف ترسیم شده را ارائه آموزش‌های موردنیاز به اقشار مختلف جامعه دانست و اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی بورس توسط این مجموعه به دو صورت کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های ترمیک برپا می‌شود، به طوری که حد نصاب برای برپایی کلاس‌های ترمیک حداقل 20 نفر است که به صورت اختصاصی برای کارکنان ارگان‌های دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مدت زمان برپایی کارگاه‌های آموزشی را سه ساعت و کلاس‌های ترمیک را 16 ساعت عنوان کرد و ادامه داد: در پایان دوره آموزشی بعد از برگزاری آزمون به پذیرفته‌شدگان در این آزمون گواهینامه آموزشی صادر می‌شود.

جوادی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی معمولا هر هفته برای عموم مردم برپا می‌شود، بیان داشت: انعکاس عملکرد بورس منطقه‌ای توسط خبرگزاری‌ها و صدا سیما از راه‌های دیگر جذب سرمایه‌گذار قلمداد می‌شود، به طوری که در سایه این تلاش‌ها شناخت مردم با این مقوله تا اندازه زیادی بالا رفته است.

انتهای پیام/61002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول