اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد البرز:

بیش از 1700 نیازمند جدید در البرز تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 1700 نیازمند جدید توسط این نهاد تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

بیش از 1700 نیازمند جدید در البرز تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مهمترین وظیفه‌ای که بر عهده کمیته امداد قرار دارد،‌ شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها برای رفع مشکلات اقتصادی است که با آن دست به گریبان هستند.

وی تصریح کرد: مدیران و کارکنان این نهاد در استان البرز برای انجام وظیفه خود طرح‌های مختلفی را در دستور کار داشته و به صورت مداوم درخواست‌های مردم را رصد و پالایش کرده و پس از شناسایی نیازمندان واقعی آنها را تحت پوشش قرار می‌دهند.

* بالا بودن هزینه‌های درمان یکی از مهمترین مشکلات اقشار کم درآمد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: با بررسی‌ها و کارهای کارشناسی که داشتیم، مهمترین نیازهای اقشار کم درآمد شناسایی شده و در این میان مشکلات معیشتی و اقتصادی، بیکاری، مسکن و بالاخره هزینه‌های بالای درمانی به عنوان مهمترین مشکلات این قشر از جامعه به شمار می‌آیند.

سالارکیا بیان داشت: با وجود محدودیت منابع و اعتبارات، تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی مناسب بخش‌هایی از نیاز مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما تامین هزینه‌های درمانی و پزشکی مددجویان است و برای این امر هماهنگی و همکاری‌هایی با موسسات بیمه‌ای و همچنین مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده است.

* حق بیمه مددجویان تحت پوشش امداد پرداخت می‌شود

سالارکیا افزود: در حال حاضر افراد تحت پوشش به پزشکان معتمد و همچنین مراکز درمانی تحت پوشش معرفی شده و بخش مهمی از هزینه‌های درمان آنها از این طریق تامین می‌شود.

وی گفت: همچنین با همکاری موسسات بیمه‌ مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش از خدمات حمایت بیمه‌ای نیز برخوردار هستند که این امر نقش مهمی در کاهش هزینه‌های بیمارستانی و درمانی آنها داشته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: در حال حاضر اکثر مددجویان تحت پوشش از خدمات بیمه برخوردار هستند و طی 9 ماه سال جاری نیز بیش از 1700 نیازمند جدید توسط امداد در استان البرز تحت پوشش مراکز بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

سالارکیا خاطرنشان کرد: حق بیمه مددجویان تحت پوشش توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و اجرای این طرح نقش بسیار مهمی در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان در استان البرز داشته است.

وی در پایان متذکر شد: متاسفانه با کمبود منابع و اعتبارات برای افزایش خدمات به نیازمندان و اقشار کم درآمد مواجه هستیم و امیدواریم با همراهی بیشتر مردم خیر و انسان‌دوست استان البرز بتوانیم اعتبارات مالی مورد نیاز در این بخش را تامین و خدمات بیشتری به مددجویان داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول