اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

هفت الماس قزوین در ماهشهر به مصاف پتروشیمی می‌رود

تیم هفت الماس قزوین در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در ماهشهر به مصاف پتروشیمی می‌رود.

هفت الماس قزوین در ماهشهر به مصاف پتروشیمی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته یازدهم از دور رفت و پایانی نیم فصل نخست مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم هفت الماس قزوین از ساعت 16 فردا در ماهشهر میهمان پتروشیمی این شهر است.

شاگردان محمدرضا اسلامی در حالی گام به این دیدار می‌گذارند که از پیروزی‌های دو هفته اخیر خود مقابل رقیبان در مسابقات لیگ برتر شادمان و مسرور هستند.

پیروزی مقابل تیم‌های افرا خلیج فارس و نیروی زمینی در دو هفته گذشته موجب شده است تا بازیکنان هفت الماس با روحیه‌ای بالا بار سفر به ماهشهر را ببندند و در اندیشه پیروزی به سر ببرند.

بازیکنان تیم هفت الماس قزوین که در حال حاضر با کسب چهار پیروزی و شش شکست و با به دست آوردن 14 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند، در فکر این هستند که پیروزی‌های خود را در لیگ برتر تداوم بخشند و با روحیه‌ای بالاتر نیم‌ فصل را به پایان برسانند.

سرمربی تیم هفت الماس قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه شاگردانش در هفته‌های اخیر بازی‌های بسیار خوبی را در مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته‌اند، اظهار داشت: شرایط بازیکنان هفت الماس در حال حاضر خوب است و ما بدون بازیکن محروم و مصدوم به مصاف تیم پتروشیمی ماهشهر می‌رویم.

محمدرضا اسلامی افزود: بازیکنان هفت الماس با پیروزی‌های اخیری که به دست آورده‌اند، در حال حاضر از جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی برخوردار هستند و یقیناً این رتبه‌بندی در نیم فصل دوم به مراتب بهتر می‌شود.

وی روحیه جوانی و انگیزه شاگردانش را ستودنی توصیف کرد و گفت: بدون شک این بازیکنان با به دست آوردن تجارب لازم در نیم فصل دوم با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف رقیبان خود می‌روند.

سرمربی تیم هفت الماس قزوین با اشاره به اینکه تیم صنایع پتروشیمی هم از بازیکنان خوبی سود می‌برد، بیان کرد: این تیم در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد و بدون شک با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی هم سود می‌برد، بازی سختی در انتظار ما است.

انتهای پیام/77004/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول