اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین به مصاف آرارات می‌رود

تیم کشاورز قزوین در ادامه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در تهران به مصاف آرارات این شهر به میدان می‌رود.

تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین به مصاف آرارات می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته پایانی دور رفت مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور، در حالی امروز برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی این هفته از رقابت‌ها تیم کشاورز به مصاف تیم آرارات می‌رود.

بسکتبالیست‌های باشگاه کشاورز که برای مقابله با حریفان سرسختش از وجود دو بازیکن خارجی بهره می‌گیرد در تلاش هستند تا با شکست آرارات دور برگشت این رقابت‌ها را با اندیشه‌ای آسوده آغاز کنند.

شاگردان افسانه حسن‌نایبی که از چهار دیدار قبلی خود سه پیروزی و یک شکست را در کارنامه به ثبت رسانده‌اند، برای پیروزی مقابل آرارات از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

البته بازیکنان تیم آرارات هم که در این فصل از بازیکنان و سرمربی قدیمی خود بهره می‌برند در تلاش هستند تا قدرت خود را به رخ کشاورز حریف قدرتمند امروز خود بکشند.

تیم بسکتبال کشاورز قزوین در دو سال قبلی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور موفق شده است با نام تیم مهرآمین و ماکارونی جهان قزوین عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دهد.

سرمربی تیم بسکتبال کشاورز قزوین در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه شاگردانش آماده رویارویی با تیم آرارات هستند، اظهار داشت: این تیم هم از بازیکنان خوب و شایسته‌‌ای سود می‌برد و یقیناً بازی با این تیم کار آسانی نیست و شاگردانم باید با هوشیاری و دوندگی بالا در زمین تلاش کنند تا پیروزی را برای خود به دست بیاورند.

افسانه حسن نایبی اضافه کرد: بازیکنان تیم کشاورز قزوین با توجه به گذشت چهار هفته از مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور به مرز آمادگی لازم و کافی رسیده‌اند.

وی ادامه داد: تمرینات خوب و با نشاطی را در هفته‌های گذشته پشت سر گذاشته‌ایم و شاگردانم به خوبی توانسته‌اند اهداف و تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی و مربیان را در بازی‌های گذشته و تمرینات به خوبی پیاده کنند.

سرمربی تیم بسکتبال کشاورز قزوین کار تیمش را برای قهرمانی در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: با وجود این مسئله تیم ما یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم شاگردانم با دل و جان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول