اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری:

4 بانوی بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: چهار نفر از بانوان ورزشکار استان در رشته بسکتبال در رده سنی امید به اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.

4 بانوی بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سوسن تمدن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: چهار نفر از بانوان ورزشکار استان در رشته بسکتبال در رده سنی امید به اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: در جریان مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی کشور به دنبال کسب عنوان قهرمانی توسط تیم منتخب استان، چهار نفر از اعضای تیم بنا بر دعوت کمیته فنی مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تمدن خاطرنشان کرد: راضیه رحیمی، ندا میر شکار، الهام شاهقلیان و ساناز اسکندری چهار ورزشکار بسکتبالیست استان هستند که به این اردو اعزام خواهند شد.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت توجه به ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بانوان در معرض بیماری‌هایی از قبیل پوکی استخوان، درد مفاصل و ام.اس قرار دارند، باید ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند تا سلامتی خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اهمیت افزایش توجه به ورزش در جامعه افزود: حتی روزانه پنج دقیقه ورزش می‌تواند جامعه را به سمت جامعه‌ای سالم‌تر و فعال‌تر پیش ببرد بنابراین همه باید جامعه را به سمت گرایش به ورزش پیش ببریم.

انتهای پیام/68001/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول