اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مسئولان از پروژه ملی عنوان شد

عدم تأمین اعتبار مانع اجرای پروژه استادیوم 5 هزار نفری چالوس

سرپرست کارگاه پروژه استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان چالوس گفت: قرارداد ساخت این پروژه از مرداد سال 91 منعقد شده، امام به‌دلیل عدم تأمین اعتبار تاکنون تنها هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عدم تأمین اعتبار مانع اجرای پروژه استادیوم 5 هزار نفری چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حسین وهاب‌زاده پنج‌شنبه شب در حاشیه بازدید از پروژه ملی استادیوم پنج هزار نفری شهید بهشتی چالوس که با حضور امام جمعه، فرماندار و روسای چند اداره صورت گرفت، افزود: براساس قرارداد این پروژه باید در مدت 30 ماه تحویل داده شود، اما به‌دلیل شرایط اقلیمی و مالی نامناسب این پروژه همچنان نیمه‌کاره مانده است.

وی از برآورد هزینه هشت میلیارد تومانی برای این استادیوم خبر داد و گفت: با توجه به تعدیل این پروژه و در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط این رقم به 25 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وهاب‌زاده با اعلام این‌که استادیوم ورزشی شهید بهشتی چالوس در چهار طبقه احداث می‌شود، بیان داشت: این استادیوم با زیربنایی به مساحت 6 هزار و 500 مترمربع شامل قسمت‌‌هایی مانند زمین فوتبال، زمین بسکتبال، زمین والیبال، پارکینگ عمومی، پارکینگ ویژه ورزشکاران، جایگاه ویژه و ... است.

این مسئول شرکت راه‌گیل را از شرکت‌های مجری این پروژه عنوان کرد و گفت: شرکت راه گیل از شرکت‌های استادیوم‌ساز در کل کشور است که رتبه‌ یک ابنیه را در کشور به‌‌ خود اختصاص داد.

سرپرست کارگاه شرکت راه گیل اذعان داشت: شرکت راه گیل از سال 67 تاکنون مشغول فعالیت است و در طول این مدت تاکنون توانست تعداد 132 استادیوم ورزشی را در شهرهای مختلف کشور احداث کند.

انتهای پیام/2296/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول