اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده‌ سپاه ناحیه‌ مقداد شهرستان رشت:

کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه بزرگ بسیج است

فرمانده‌ سپاه ناحیه‌ مقداد شهرستان رشت گفت: کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه بزرگ بسیج است.

کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه بزرگ بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، غلامرضا سیمایی عصر امروز در دومین جلسه مجمع بسیج اقشار شهرستان رشت در کانون شهید حق‌شناس خمام اظهار کرد: مجمع بسیج اقشار متشکل از قشرهای مختلف پیگیر مسایل و مشکلات پیرو آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، مجمع بسیج مذکور مسئولان سه بخش خمام، لشت‌نشا و خشکبیجار در مباحث عمرانی، فرهنگی، سیاسی و ابعاد دیگر کمک کرده و مشاوره می‌دهد.

فرمانده‌ سپاه ناحیه‌ مقداد شهرستان رشت، ایجاد وحدت و هم‌افزایی فکری در قشرهای مختلف، پرورش کادر تراز انقلاب و ارتقای کیفی کادرهای بسیج، مشارکت حداکثری اندیشمندان و صاحب‌نظران بسیجی و... را از جمله‌ اهداف بسیج اقشار ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه بنای تمدن اسلامی بدون معنویت و ایمان به خدا شکل نمی‌گیرد، تصریح کرد: غرب نتوانسته است تمدنی که بشریت به ‌آن نیاز دارد را برای رشد و تعالی بشر عرضه دارد زیرا خدا در نگرش آنها جایگاهی ندارد و به طور حتم ماشین و تکنولوژی بدون معنویت کارآمد نیست.

سیمایی کمک به انجام اقتصاد مقاومتی را وظیفه بزرگ بسیج دانست و گفت: با ایجاد کسب و کار در تحقق حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی است.

وی در ادامه وجود سفره‌خانه‌های متعدد که مانند قارچ سر بر آورده‌اند را از معضلات فرهنگی و یک تهدید خواند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سه بخش خمام از وجود سازمان‌های فرهنگی محروم هستند و مسئولان این منطقه مسئولیت اداره‌هایی مانند ارشاد و سازمان‌های فرهنگی دیگر را بر دوش می‌کشند.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول