اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

هنرمندان با هنر خود ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال دهند

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: هنرمندان با هنر ناب و اصیل خود دفاع از ارزش‌های اسلامی و حقیقت دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

هنرمندان با هنر خود ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار عصر امروز در یادواره شهدای هنرمند شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: هنرمندان ما باید مزین به اخلاق، حسن رفتار و کردار اسلامی باشند و برخلاف هنرمندان غربی که حرکت و برنامه‌هایشان آمیخته به تبلیغ و بها دادن به پول‌ها و رنگ‌هاست، ارزش‌های متعالی را احیا کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر تصریح کرد: هنرمندان باید خود را ملزم به رعایت اخلاق شریعت مقدس اسلام بدانند و اجازه ندهند ارزش‌های انسانی و اسلامی به خاطر برخی از نفسانیات و روحیات مادی‌پرستانه زیر سئوال برود.

باوقار در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: خداوند متعال در سایه ایثارگری شهدا به آنها عزت و کرامتی مضاعف بخشیده و در سایه همین جانفشانی‌هاست که پیشرفت، آبادانی کشور، صلح و آرامش در جامعه برقرار شده و حرکت‌های تحول‌آفرین رقم خورده است.

این مسئول اضافه کرد: هنرمندان قبل از آن که یک هنرمند باشند یک انسان آزاده هستند که باید نسبت به حفظ کرامت عزت اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.

وی از هنرمندان به عنوان سربازان جنگ نرم در اوضاع فعلی و مقابله با تهدیدات دشمن یاد کرد و ادامه داد: دشمنان در پی از بین بردن ارزش‌های اسلامی و دینی هستند و وظیفه هنرمندان در این عرصه دفاع جانانه از این ارزش‌ها و انتقال مفاهیم ناب با ابزار هنر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه مشگین‌شهر از هنرمندان به عنوان تجلی‌کنندگان برجستگی‌های ارزش‌های اسلامی و دینداری یاد کرد و گفت: اگر در حوزه هنر نتوانیم تبلیغ گسترده و حرکت کارآمد را انجام دهیم در اشاعه فرهنگ دینی دچار ناکامی شده و نمی‌توانیم به مبانی معرفتی بیش از هر زمان دیگر دست پیدا کنیم.

باوقار افزود: برگزاری یادواره شهدای هنرمند برای دومین سال در این شهرستان حرکتی ارزشمند از سوی بسیج هنرمندان و مدیر پرتلاش این مجموعه است که قطعاً تداوم آن می‌تواند دستاوردهای ناب و مفیدی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/62003/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول