اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه سلمان:

دشمن می‌خواهد ریشه اعتقادهای فرهنگی را بخشکاند

فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن درصدد است با بمباران رسانه‎ای ریشه اعتقادهای فرهنگی را بخشکاند.

دشمن می‌خواهد ریشه اعتقادهای فرهنگی را بخشکاند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، علی کیخواه‌نژاد در نشست با رئیس آموزش و پرورش خاش اظهار داشت: آگاه سازی فرهنگیان و توانمند سازی آنان در مقابله با جنگ نرم ضروری است.

فرمانده بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن درصدد است با بمباران رسانه‎ای ریشه اعتقادهای فرهنگی را بخشکاند و باورهای مورد نظر خود را به جامعه تحمیل و جایگزین کند.

این مسئول تاکید کرد: نیروی ارزشی بسیج در این میدان نبرد باید وارد میدان شود و با بصیرت مثال زدنی از ارزش‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت و حراست کند.

مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش نیز در این جلسه فرهنگیان را به عنوان الگوهای مرجع اجتماعی و تاثیرگذار در جامعه معرفی کرد و گفت: بسیج تلاش می نماید تا فرهنگیان را با انواع روشهای مقابله با جنگ نرم آشنا کند.

عبدالله مولایی ابراز داشت: بسیج ریشه در مکتب عاشورا دارد و آنچه بسیج از مکتب عاشورا یاد گرفته مجاهدت و فداکاری در راه خدا و دین است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری معلمان بر دانش آموزان عنوان کرد: اگر دانش‌آموزان با اخلاق دینی، اسلامی و بصیرت سیاسی تحویل جامعه شوند هیچ گونه تهدیدی به کشور وارد نمی‎شود.

رئیس آموزش و پرورش خاش نیز در ادامه این جلسه ادامه داد: جایگاه برجسته و محوری معلمان در ورود به جبهه جنگ نرم و تبیین و تفهیم باورهای اعتقادی و انقلابی به دانش آموزان بی‎بدیل است.

قاسم کوچکزایی خاطرنشان کرد: زینت نام بسیجی بر هر فرد لایقی مایه مباهات است و اگر این بسیجی در زمره شجره صالحین قرار گیرد افتخار بزرگی را بدست آورده که نصیب افراد خاص می‎شود.

گفتنی است در این دیدار فرمانده بسیج فرهنگیان استان در زمینه مسائل و مشکلات بسیجیان فرهنگی شهرستان با مدیریت آموزش و پرورش خاش به بحث و گفت‌وگو پرداخت و در پایان از دفتر کانون بسیج فرهنگیان بازدید شد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول