اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خبر داد

حاکمیت آرامش بر بم در پی زلزله 4.1 ریشتری شب گذشته

فرماندار بم گفت: در پی زلزله 4.1 ریشتری شب گذشته بم و با توجه به بازدیدی که از سطح شهرهای بم و بروات داشتیم، آرامش بر شهرستان بم حاکم است.

حاکمیت آرامش بر بم در پی زلزله 4.1 ریشتری شب گذشته

حسین زین‌الصالحین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به زلزله 4.1 ریشتری شب گذشته اظهار داشت: در بازدید از اکثر نقاط شهرهای بم و بروات به ویژه نقاط پر خطر خسارتی مشاهده نشد.

فرماندار بم خاطر نشان کرد: با توجه به مقاوم بودن واحدهای مسکونی مردم با آسایش کامل در منازل خود حضور و زندگی روند عادی را دارد.

وی ادامه داد: مقاوم بودن منازل سبب شده مردم هیچ‌گونه خطری احساس نکنند، اما به لحاظ زلزله‌خیز بودن منطقه همواره بنده بر آماده‌باش اعضای ستاد بحران شهرستان و نیروهای زیرمجموعه تاکید دارم.

فرماندار بم ابراز داشت: اگرچه مسئولان شهرستان در زمینه مقابله با حوادث آمادگی دارند، اما می‌طلبد مردم نیز با رعایت مسائل ایمنی نسبت به حفاظت از جان و اموال خویش تلاش داشته باشند.

زین‌الصالحین با تاکید دوباره بر رعایت مسائل ایمنی گفت: طبق گزارشاتی که داشتیم، این زلزله خسارتی نداشته و ما در دقایق اولیه حادثه با حضور در تمام نقاط شهرهای بم و بروات خسارتی مشاهده نکردیم.

وی عنوان کرد: در این بازدیدها شاهد حضور برخی افراد در وسائل نقلیه به منظور جلوگیری از ماندن زیرآوار بودیم که بنده و اکیپ همراه با حضور در جمع افراد گزارشی از وضعیت شهر ارائه و اقدامات لازم را انجام دادیم.

زین‌الصالحین گفت: قرار داشتن بخش عظیمی از شهرهای بم و بروات بر روی خط قرمز گسل سبب شده تا مسئولان با دقت بیشتری به مقابله با خطرات احتمالی زلزله بپردازند، چراکه در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، نقاط مشخص شده آسیب‌پذیرتر هستند.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول