اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:

خسارات 4800 واحد مسکونی آسیب‌دیده دشتستان جبران می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تمام خسارات وارد شده به 4 هزار و 800 واحد مسکونی آسیب‌دیده دشتستان جبران می‌شود.

خسارات 4800 واحد مسکونی آسیب‌دیده دشتستان جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شاپور رستمی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتستان اظهار داشت: زلزله 5.7 ریشتری روز هفتم آذرماه سال‌جاری خسارات بسیار زیادی به مناطق شهری و روستایی و تاسیسات زیربنایی و کشاورزی وارد کرده است.

وی افزود: با اقدامات و پیگیری‌های خوب انجام شده و نگاه ویژه دولت و تاکیدات رئیس جمهور مقدمات اولیه کار شامل بررسی‌های کارشناسی و شناسایی خسارات وارده و تامین اعتبارات مورد نیاز انجام گرفته و امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد جبران خسارات و رضایتمندی مردم باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های کارشناسانه 4 هزار و 800 واحد مسکونی در مناطق روستایی و شهری دشتستان آسیب دیده‌اند که مقدمات لازم برای جبران خسارات تمام واحدها فراهم شده است.

رستمی تصریح کرد: واحدهای مسکونی یاد شده نیاز به مرمت، بازسازی کامل و ترمیم و یا دیوارکشی دارند که به تناسب حجم خسارات وارد شده، تصمیمات لازم اخذ می‌شود.

وی اضافه کرد: تسهیلات و امکانات لازم برای سایر تاسیسات زیربنایی و همچنین کشاورزی شهرستان فراهم می‌شود و به فضل خدا تمام خسارات وارد شده جبران می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: تا اینجای کار اقدامات و پیگیری‌های لازم توسط دولت انجام شده و از این به بعد نیز از مردم انتظار همکاری و همراهی داریم و به امید خدا به نتیجه لازم خواهیم رسید.

رستمی تاکید کرد: مبالغ در نظر گرفته شده در اسرع وقت در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا نسبت به بازسازی واحدها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول