اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی استاندارد اعتباربخشی

3 بیمارستان استان مرکزی رتبه یک عالی شدند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی از موفقیت 3 بیمارستان ملکی استان در کسب رتبه یک عالی در ارزیابی استاندارد اعتبار بخشی خبر داد.

3 بیمارستان استان مرکزی رتبه یک عالی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بابک عدلی ظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) اراک اظهار داشت: با عنایت به ارزیابی استاندارد اعتبار‌بخشی Accreditation که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، هر سه بیمارستان تابعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی (بیمارستان‌های امام خمینی(ره) اراک، شهید دکتر چمران ساوه و بیمارستان شازند) رتبه ارزشیابی درجه یک عالی را در سطح استان کسب کردند.

وی تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) اراک با اخذ امتیاز 92 پیشرو در ارائه خدمات درمانی بهینه به بیماران بوده و بیمارستان شازند نیز با ارتقا از درجه ارزشیابی دو به درجه ارزشیابی یک عالی همگام با سایر مراکز درمانی تابعه این مدیریت گام‌های بلندی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات و جلب رضایت بیماران برداشته است.

عدلی افزود: همچنین این مراکز با بهره‌مندی از زیرساخت‌های مناسب، جذب و تأمین منابع انسانی که عاملی حیاتی در بقاء سازمان‌هاست، با تلاشی مؤثر در راستای نگاه داشت نیروی انسانی و همچنین تأمین منابع تجهیزاتی و با افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های کارکنان با برگزاری برنامه‌های آموزشی تخصصی و نیز بهبود فرآیندهای احصاء شده به این مهم نائل آمده‌اند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اراک از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) اراک بازدید و از بیماران این مرکز عیادت کرد.

محمد حسن آصفری گفت: وضعیت رسیدگی به بیماران مناسب است و تجهیز امکانات این بیمارستان از جمله آزمایشگاه و دستگاه‌های ام‌آر‌آی، سی تی اسکن، بخش‌های رادیولوژی فعال و به روز شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد از جمعیت استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی است، افزود: ماهانه بیش از 18 هزار مراجعه کننده در بخش‌های مختلف درمانی و تامین اجتماعی تحت درمان قرار می‌گیرند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با توجه به اینکه جمعیت بالایی از استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارد اظهار داشت: باید در توسعه این بیمارستان تلاش شود تا بیماران از وضعیت درمانی بهتری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/87004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول