اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

پیگیری دقیق مصوبات شورای ترافیک چرام

فرماندار چرام بر پیگیری دقیق مصوبات شورای ترافیک چرام تاکید کرد.

پیگیری دقیق مصوبات شورای ترافیک چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای ترافیک شهرستان با حضور فرماندار و اعضاء شورا در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء، نسبت به بررسی مصوبات جلسه گذشته ارائه گزارش خواست و اظهار کرد: بهره‌گیری از نظرات جمعی و تسریع در امر خدمت‌رسانی در بخش‌های زیربنایی حمل و نقل و ترافیک از مهم‌ترین مزایای برگزاری جلسات شورای ترافیک است.

فرماندار چرام با اشاره به اهمیت جلسات شورای ترافیک بر برگزار کردن جلسات به صورت ماهیانه و مستمر تاکید کرد و در ادامه توضیحاتی را پیرامون پیگیری‌های انجام گرفته تاکنون در خصوص مسائل ترافیکی شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: هدف از تشکیل شورای ترافیک، بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان است که با همکاری و همفکری لازم بین مسئولان مشکلات موجود رفع خواهد شد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: خودروهای فعال در مسیر چرام به دهدشت، تحت نظارت تاکسیرانی هستند و در حال حاضر مانند سابق با هماهنگی مسئول مسافربری چرام به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

نیکروز با بیان اینکه در صورت امکان جهت الحاق روستای کره شهبازی و القچین سفلی به شهر چرام با دستگاه‌های ذیربط مکاتبه صورت گیرد، یادآور شد: شهرداری در خصوص واگذاری زمین به نیروی انتظامی همکاری لازم را معمول دارد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با تاکید بر این مطلب که شهرداری اقدامات لازم را جهت کم کردن عرض جاده کمربندی شهر چرام معمول دارد، گفت: جهت نظارت بر کار آژانس‌ها، شهرداری و نیروی انتظامی با هماهنگی فرمانداری ترتیبی اتخاذ و به صورت میدانی از آن‌ها بازدید به عمل آورند.

وی در ادامه ابراز کرد: ساختمان روبروی بانک ملی توسط شهرداری آماده بهره‌برداری و در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار گیرد.

انتهای پیام/82002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول