اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته عضو‌گیری هیئت فوتبال مازندران خبر داد

ثبت‌نام 3 هزار فوتبالیست در هیئت فوتبال مازندران

مسئول کمیته عضو‌گیری هیئت فوتبال مازندران از ثبت‌نام 3 هزار فوتبالیست مازندرانی در سایت هیئت فوتبال این استان خبر داد و گفت: هیئت فوتبال مازندران یکی از هیئت‌های فوتبال فعال در سطح کشور است.

ثبت‌نام 3 هزار فوتبالیست در هیئت فوتبال مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، امید اصغرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: عضو‌گیری هیئت فوتبال مازندران کار خود را در حدود سه سال آغاز کرده و فعالیت‌های ما مطابق با دستورالعمل ابلاغی در بخش مسابقات داخلی و خارجی استان، مدرس فوتبال و فوتسال در همه رده‌ها است.

وی افزود: در بخش مردان و زنان نیز کار خود را در سه منطقه استان دنبال کرده و تیم‌های متعددی نیز در این بین صاحب کارت ملی فوتبال شدند.

وی با اشاره به اینکه هیئت فوتبال مازندران یکی از هیئت‌های فوتبال فعال در کشور است، اذعان داشت: مازندران نیز استان فوتبالی است که بازیکنان زیادی را در بین تیم‌های لیگ برتر و دسته‌های مختلف باشگاهی دارد.

اصغرزاده در بیان اهداف این کمیته یادآور شد: مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال در تمامی مناطق سه‌گانه استان کار سازماندهی اعضای حقوقی و حقیقی، ثبت سوابق و تحقق منابع مالی مورد نظر فدراسیون از محل واریز حق عضویت‌های اعضا است و در نظارت شرکت‌های منصوب به فدراسیون کار می‌کنند.

وی یادآور شد: طبق دستورالعمل فدراسیون فوتبال ایران تیم‌هایی می‌توانند در لیگ‌های کشوری و استانی فوتبال و فوتسال و در بخش‌های آقایان و بانوان شرکت کنند که اعضای این تیم‌ها به عضویت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران درآمده باشند البته تیم‌های شرکت‌کننده موظفند اعضای خود را در سایت عضویت فدراسیون ثبت‌نام و برای صدور کارت به همراه فیش‌های واریزی به کمیته عضوگیری استان مراجعه کنند.

وی با اعلام اینکه بیش از 3 هزار فوتبالیست مازندرانی با عضویت در سایت هیئت فوتبال مازندران ثبت‌نام شدند، گفت: در سال گذشته این کمیته در سطح استان و در تمام رده‌هایی که مسابقات در آنها انجام شد عضویت انجام داد.

وی با اشاره به تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتبال مازندران از 14 تیم بزرگسال، 14 تیم جوانان، 14 تیم نوجوانان، 14 تیم نونهالان، 12 تیم دسته اول استان در رده بزرگسال و 34 تیم پایه دسته دو و سه رده بزرگسالان و همچنین 12 لیگ برتر فوتسال استان، هفت تیم لیگ یک فوتسال و در بخش بانوان رده فوتبال ساحلی و فوتسال استانی و کشوری 12 تیم و در بخش مدارس فوتبال و فوتسال آقایان حدود 29 تیم به صورت حداقلی و در لیگ‌های کشوری آقایان 10 تیم نام برد.

انتهای پیام/86012/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول