اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر خبر داد

برگزاری همایش روابط انسانی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در بوشهر

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: همایش دو روزه تحت عنوان مدیریت سازمانی و روابط انسانی با حضور نبی و تاج دبیر و نایب رئیس فدراسیون فوتبال 5 دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری همایش روابط انسانی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمد نجفی ظهر امروز در نشست شورای ورزش شهرستان دشتی اظهار داشت: ما احساس کردیم با برخورداری از ماده‌های قانونی چشم‌انداز توسعه و بر اساس قانون بودجه کشور می‌توانیم با تکیه بر موارد قانونی از جمله ماده 172 قانون مالیات کشور صاحبان صنایع، شهرداری و اعضای شورای شهر را برای کمک به تیم‌های ورزشی دعوت کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: خوشبختانه فضایی فراهم شده که دوستان به‌دنبال این هستند تا انرژی مالی را به فوتبال تزریق کنند.

وی ادامه داد: مصوبات خیلی خوبی در جلسه داشتیم و مقرر شد بعضی از مدیران صنایع به تیم فوتبال ایرانجوان خورموج  که در لیگ دسته سوم کشور قرار دارد و به مرحله دوم سود کمک کنند.

نجفی افزود: در صورتی که این جلسات ادامه داشته باشد نویدبخش اتفاق میمون و خجسته‌ دیگری برای کمک به این بخش خواهد بود و قطعاً همین روند را در سطح دیگر شهرستان‌ها نیز خواهیم داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: با حضور دکتر سالاری به عنوان استاندار بوشهر که خودشان ورزشکار و ورزش دوست هستند، یکی از اولویت‌های مهم کاری ایشان توجه به ورزش است.

وی افزود: استاندار جدید بوشهر در حال حاضر به ورزش ورود کرده که این می‌تواند مژده خوبی به جامعه ورزش به‌ویژه فوتبال باشد انشالله که بتوانیم با یک عزم استانی، با خرد جمعی و وحدت رویه شرایطی را فراهم کنیم که با تکیه بر موارد قانونی تامین‌کننده بخشی از منابع لازم برای حوزه فوتبال باشیم.

نجفی یادآور شد: همایش دو روزه تحت عنوان مدیریت سازمانی و روابط انسانی با حضور نبی رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای کشور روز پنجشنبه پنجم دی‌ماه در سالن اجتماعات صدا و سینای مرکز استان برگزار می‎شود.

وی افزود: در این همایش مدیران ارشد شهرستان‌ها، دبیر هیئت فوتبال شهرستان، روسای کمیته آموزش شهرستان‌ها، رسانه‌های خبری، دیجیتالی، نشریات استانی، گروه ورزش صدا و سیما اعم از برنامه نشان و رادیو و شبکه خبر صدا و سیما حضور خواهند یافت.

نجفی خاطرنشان کرد: این برنامه را با مدرسی دکتر احسانی رئیس کمیته آموزش فوتبال در حوزه مدیریت خواهیم داشت و قطعاً حوزه مدیریت می‌تواند در کارایی ما نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: از دکتر سالاری استاندار ورزشی استان دعوت می‌کنم که در این جلسه حضور پیدا کنند و امیدواریم که بتوانیم از منویات راهگشای نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بهره‌مند شویم.

فرماندار دشتی نیز در این نشست گفت: برای اینکه بتوانیم برای تیم‌های ورزشی که در لیگ‌های مختلف کشور قرار دارند و حائز رتبه هستند بتوانیم مساعدت مالی داشته باشیم از صاحبان صنایع و شرکت‌های تابعه و امور مالیاتی شهرستان جلسه‌ای تشکیل دادیم.

سیدعلی هاشمی افزود: راهکار اساسی که در این جلسه داده شد این است که بخشی از مالیاتی که باید شرکت‌ها و کارخانه‌ها پرداخت کنند با هماهنگی فرمانداری و شورای ورزش در اختیار تیم‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: شرکت‌ها و صنایع که به ورزش شهرستان کمک کنند به آنها گواهی داده می‌شود تا از طرف امور مالیاتی این کمک‌ها کسر شود.

انتهای پیام/66001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول