اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر از میان نیروهای بومی انتخاب شود

فرماندار شوشتر گفت: امید است که در اسرع وقت در راستای انتخاب رئیس پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر از میان نیروهای بومی و کارشناس شوشتری اقدام شود.

مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر از میان نیروهای بومی انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی عصر امروز در نشست مشترک با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان و مدیر جدید میراث فرهنگی شوشتر اظهار کرد: از مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان به دلیل انتخاب مدیر اداره میراث فرهنگی شوشتر از میان کارشناسان بومی شهرستان شوشتر تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه کارشناسان در یک محیط اداری باید جایگاه ترفیع داشته باشد و همیشه باید کارشناسان ارشد به سطح مدیریت ارتقا یابند، گفت: به این دلیل این حرکت بسیار پسندیده‌ای بود که از میان کارشناسان بومی شهرستان شوشتر مدیری توانمند انتخاب شد و برای کمک به این مدیر از همه توان موجود در شهرستان شوشتر کمک خواهیم گرفت.

نجفی با اشاره به اینکه پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر نیز باید اصلاح شود، افزود: باید در اسرع وقت مدیر این پایگاه نیز جایگاه خود را به مدیری بومی و کارشناس شوشتری تحویل دهد و در این باره منتظر اقدام مقتضی هستیم.

فرماندار شوشتر تاکید کرد: میراث فرهنگی فعالیت مرمتی دارد و در فعالیت‌های مرمتی نمی‌توان در یک شبه اقدامی چشم‌گیر انجام دهیم و باید همه دوستداران میراث فرهنگی بکوشند تا مدیر انتخاب شده در این عرصه موفق شود.

نجفی با اشاره به اینکه در سال‌جاری با میراث فرهنگی خوزستان بسیار همراه بودیم، گفت: در سال‌جاری هیچ اعتباری از بخش میراث فرهنگی حذف و حتی جابجا نیز نشد و به اولویت بندی میراث فرهنگی خوزستان اعتماد کردیم.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر افزود: در سال‌جاری شاهد بوده‌ایم که پایگاه جهانی سازه‌های آبی شهرستان شوشتر کاری نکرده است و این مردم هستند که فعالیت‌ها در حوزه میراث فرهنگی را هدایت و اجرا می‌کنند و از افرادی مانند نجار آسیابانی انتظار دارم تا با مدیر جدید اداره میراث فرهنگی شهرستان شوشتر همکاری کنند.

انتهای پیام/72006/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول