اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

تفاهم‌نامه همکاری میراث فرهنگی و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد

رئیس اداره میراث فرهنگی سبزوار گفت : در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های تحقیقاتی، آموزشی و نظام‌مند کردن فعالیتهای علمی، تفاهم‌نامه‌ای بین این اداره و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری میراث فرهنگی و دانشگاه حکیم سبزواری منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حشمت الله متین‌فر با بیان این مطلب افزود: مهم‌ترین هدف از انعقاد این تفاهمنامه ایجاد همکاری و همفکری این اداره و مرکز پژوهشی برای استفاده از امکانات علمی، آموزشی، پژوهشی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی و تخصصی طرفین است.

وی با تاکید برنقش آموزش اظهار داشت: در این تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی، فراهم کردن زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و انجام طرح‌های مطالعاتی کوتاه مدت و کاربردی، طرح و اجرای طرح‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نظر میراث فرهنگی از مهم‌ترین محورهای آموزشی این تفاهم‌نامه است.

متین‌فر افزود: همکاری در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی و کاربردی، ارتقاء سطح علمی و کارشناسان و مدیران از طریق تربیت و پذیرش دانشجوی پژوهش محور و مشاوره و مشارکت در اجرای پروژه‌های مورد نظر طرفین بخش دیگری از موضوعات این تفاهمنامه است.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه حکیم سبزواری به لحاظ غنای علمی و فنی از افتخارات شهرستان سبزوار است که سالانه هزار دانشجو در این مرکز علمی تحقیقاتی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/2202/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول