اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

مطبوعات آیینه تمام نمای جامعه هستند

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان نقش فعال و چشمگیر خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد: مطبوعات آیینه تمام نمای جامعه هستند.

مطبوعات آیینه تمام نمای جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: شما خبرنگاران پل ارتباطی مسئولان با مردم هستید و در این شغل باید امانت‌داری را داشته باشند که این بزرگترین سرمایه است.

فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه اظهار داشت: رسانه‌ای در جامعه موفق است که شور و نشاط در جامعه را افزایش دهد و امیدآفرین برای مردم باشد و مردم را به آینده و انقلاب، نظام و رهبری دلگرم و امیدوار کند و خدای نکرده باعث جدایی مردم، انحراف افکار و نامیدی در سطح جامعه نشوند و باید مطبوعات در جامعه ایجاد نشاط و امید کنند و منافع و مسائل ملی را مدنظر داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقد سازنده و اثرات آن گفت: نقد در ساختار نظام مفید و سازنده است و اگر در عملکردمان خطا یا اشتباهی داشته باشیم اگر نقد مشفقانه بازگو شود استقبال می‌کنیم.

قاسمی‌فرزاد گفت: مردم کشور ما مردمی فهیم و فرهنگی و اخلاق‌مدار هستند اگر نقد از روی انصاف و بر مدار عدالت باشد و حرمت‌ها را حفظ کند باعث رشد و پیشرفت خواهد شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما مجری سیاست‌های دولت هستیم و نگاه ما به موضوعات نگاه سیاسی نیست بلکه نگاه حاکمیتی است و رسالتی جز خدمت‌رسانی به مردم نداریم و باید حافظ منافع مردم و کشور باشیم.

انتهای پیام/2462/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول