اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلمه:

کوچکترین شهر ایران هیچ گونه مرکز فرهنگی ندارد

شهردار کلمه گفت: کلمه به عنوان کوچکترین شهر ایران معرفی شده ولی هیچگونه مرکز فرهنگی در آن وجود ندارد.

کوچکترین شهر ایران هیچ گونه مرکز فرهنگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدمهدی صالحی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: مردم این منطقه همواره در دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز و پیشگام بوده‌اند و باید بهترین خدمات به این عزیزان ارائه شود.

وی افزود: در حد توان و ظرفیت موجود برای رضایتمندی مردم تلاش و فعالیت می‌کنیم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

شهردار کلمه خاطرنشان کرد: اخیرا کلمه به عنوان کوچکترین شهر ایران معرفی شده است ولی هیچگونه مرکز فرهنگی در آن وجود ندارد و حتی یادمان شهدای مناسب و در شأن مقام شامخ شهدا نیز نداریم.

صالحی با اشاره به اینکه هوای شهر کلمه معمولا سردتر از سایر مناطق همجوار است، تصریح کرد: گازرسانی به این منطقه که با پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان تصویب شده باید سریعتر اجرایی و عملیاتی شود تا مردم از مواهب آن بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: در شهر کلمه خانه روحانی داریم ولی خالی از روحانی است و جوانان ما نیاز به روحانی و مبلغ دینی در شهر خود دارند که مسئولان باید رسیدگی کنند.

شهردار کلمه یادآور شد: کشاورزی و گردشگری از دیگر ظرفیت‌های منطقه است که انتظار داریم در این مسیر اقدامات لازم انجام شود.

صالحی گفت: کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها و کمتر کردن زمان اجرای پروژه‌ها باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول