اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شبانکاره تاکید کرد

لزوم تجدیدنظر در طرح جامع شهری شبانکاره

عضو شورای اسلامی شبانکاره بر لزوم تجدیدنظر در طرح جامع شهری شبانکاره تاکید کرد.

لزوم تجدیدنظر در طرح جامع شهری شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: شبانکاره دارای جایگاه ارزشمندی در استان است و رسیدگی به مردم این منطقه امری لازم است.

عضو شورای اسلامی شهر شبانکاره با تقدیر از تلاش‌های شهردار سابق از نماینده مردم دشتستان به‌خاطر تشکیل جلسات، رایزنی و پیگیری در حوزه‌های مختلف تقدیر کرد و خواستار تداوم پیگیری‌ها تا حصول نتایج مطلوب شد.

وی در زمینه طرح جامع شهری شبانکاره خاطرنشان کرد: نسبت به این طرح اعتراضاتی داریم که باید برطرف شود تا اجازه اجرایی شدن آن را بدهیم.

قاسمی بیان داشت: در نقشه جدید شهر شبانکاره، نقاط و مراکزی که مهم هستند به حاشیه رفته و مناطق غیرضروری توسعه پیدا خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شبانکاره تاکید کرد: اراضی ملی زیادی اطراف شبانکاره وجود دارد که متعلق به منابع طبیعی است ولی اداره صنعت، معدن و تجارت به راحتی آنرا در اختیار پیمانکاران قرار می‌دهد تا حفاری و برداشت کنند در حالیکه به شهرداری اجازه این کار را نمی‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه در دو سال اخیر اعتبارات تملک دارایی استانی بسیار کاهش داشته افزود: توزیع عوارض آلایندگی مصوب سال 90 که قرار بود توسط فرماندار به‌صورت شهرستانی انجام شود تاکنون اجرایی نشده است.

قاسمی تصریح کرد: انتظار داریم عوایدی از چاه‌های نفتی اطراف شبانکاره که در حال حفاری هستند نصیب مردم شود.

وی یادآور شد: برگشت فوق‌العاده بدی آب و هوا به فیش حقوقی کارمندان و ضرورت افزایش روشنایی معابر به خاطر امنیت نیز از مسایل مهمی است که مردم انتظار پیگیری دارند.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول