اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محدودیت برای مشترکان عمده پرمصرف

مردم آذربایجان‌شرقی رکورد مصرف گاز را زدند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مصرف گاز در استان آذربایجان‌شرقی از مرز 33 میلیون مترمکعب گذشت.

مردم آذربایجان‌شرقی رکورد مصرف گاز را زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مصرف گاز در مقایسه با روز قبل افزایشی بیش از 3 میلیون مترمکعب داشته است.

وی از اعمال محدودیت در توزیع گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: با تداوم مصرف، جریان گاز مشترکان عمده پرمصرف که الگوهای مصرف بهینه را رعایت نمی‌کنند، با محدودیت همراه خواهد بود.

دینی با تاکید بر صرفه‌جویی هم استانی‌ها اظهار کرد: رعایت مصرف بهینه گاز توسط مردم فهیم منطقه و صرفه جویی همیار این شرکت در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شریف بوده و از بروز مشکلات مرتبط با بحران گاز پیشگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز اذعان کرد: مهمترین دغدغه شرکت گاز استان ارائه خدمتی ایمن و پایدار به مردم شریف استان است که این امر همکاری هر چه بیشتر مردم و رعایت نکات ایمنی اعلام شده توسط این شرکت را می‌طلبد تا مصرف درست و ایمن از گاز به عنوان فرهنگ رایج در جامعه تبدیل گردیده و شاهد هیچ حادثه‌ای در به کارگیری این نعمت الهی نباشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: باید با دیدی واقع بینانه مصرف بهینه را مدنظر قرار دهیم چرا که مصرف گرایی موجب هدر رفت اصلی‌ترین منابع انرژی می‌شود بنابراین اصلاح الگوی مصرف وظیفه‌ای ملی و دینی بوده که امید است با فرهنگ‌سازی این امر، شاهد کاهش مصرف گاز و تامین انرژی در تمام مناطق و روستاهای دور افتاده استان باشیم.

انتهای پیام/60001/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول