اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

پایبندی به ارزش‌ها و ولایت‌مداری شاخصه مسئولیت‌پذیری است

فرماندار نوشهر گفت: پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و امام، اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری و تعهد به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شاخصه مسئولیت‌پذیری است.

پایبندی به ارزش‌ها و ولایت‌مداری شاخصه مسئولیت‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونت فرمانداری شهرستان نوشهر اظهار داشت: پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و امام، اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری و تعهد به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شاخصه مسئولیت‌پذیری است.

 قمی‌اویلی افزود: با استفاده از برنامه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌ها می‌توان در راستای تعالیم اسلامی گام برداشت.

وی تاکید کرد: اگر خدمت به مردم و انجام وظایف با محوریت مجموعه نظام و ولایت فقیه باشد با تغییر دولت‌ها دچار چالش نمی‌شویم.

این مسئول با اعلام رضایت از عملکرد پرسنل فرمانداری نوشهر اذعان داشت: علی‌رغم امکانات کم و مشکل اعتبارات پرسنل فرمانداری نوشهر تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم داشته است.

قمی اویلی به رعایت موازین و اصول اسلامی توسط خدمتگزاران دولت تاکید کرد و گفت: تمام اقدامات و عملکردها باید در چهار چوب قوانین و موازین شرعی باشد و همه این‌ها می‌طلبد تا تمام دستگاه‌ها به صورت توأمان با یکدیگر تعامل داشته باشند.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های محمد معصومی معاون سابق فرمانداری نوشهر و فرماندار شهر جدیدالتاسیس کلاردشت قدردانی شد و محمد ناصر زندی که به عنوان مسئول اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری نوشهر بود به عنوان معاون فرماندار نوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول