اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ظهر امروز آغاز می‌شود

آغاز مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر پیشکسوتان فوتبال در کرمان

نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر پیشکسوتان فوتبال کشور از ظهر امروز به میزبانی کرمان آغاز می‌شود.

آغاز مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر پیشکسوتان فوتبال در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین تاج‌الدینی صبح امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌: مسابقات گروه «الف» نیمه نهایی لیگ برتر پیشکسوتان فوتبال کشور‌ از ظهر امروز به مدت چهار روز به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

وی با اعلام حضور تیم‌های پیشکسوتان استان‌های‌ اصفهان، گیلان، قزوین و کرمان در گروه «الف» این رقابت‌ها گفت: تمام‌ این مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرمان واقع در خیابان سرباز برگزار می‌شوند.

تاج‌الدینی تصریح کرد: مسابقات لیگ برتر فوتبال پیشکسوتان کشور  زیر نظر کمیته برگزاری مسابقات ‌فدراسیون فوتبال با حضور 12 تیم برتر در چهار گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه دو تیم صعود کردند.‌

وی عنوان کرد:‌ هشت تیم برتر ‌در دو گروه الف و ب به میزبانی کرمان و بوشهر مسابقات مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.

تاج‌الدینی خاطر نشان کرد: تیم‌های منتخب پیشکسوتان خوزستان‌، مازندران، آذربایجان شرقی و ‌بوشهر در گروه «ب» مرحله نیمه نهایی مسابقات به میزبانی بوشهر رقابت می‌کنند.

وی بیان داشت: تیم فوتبال پیشکسوتان زنده یاد خاندانی به عنوان پیشکسوتان کرمان در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش فارس در ادامه این نشست خبری احمد‌رضا یزدان‌پرست، محمد بذر‌مهری و محمد چرخابی از مسئولان و پیشکسوتان فوتبال اصفهان به انتقاد از کم‌توجهی‌های فدراسیون و رسانه‌ها به مسائل پیرامون ورزش و پیشکسوتان پرداختند.

همچنین پرویز شهبازیان از تیم قزوین‌ و محمد‌رضا ماهیچی از تیم گیلان ‌در‌ این نشست خبری به بیان سخنانی در مورد جایگاه پیشکسوتان در ورزش پرداختند و با انتقاد از بی‌مهری‌ها به پیشکسوتان ورزش از مسئولان فدارسیون فوتبال خواستند تا توجه بیشتری به پیشکسوتان فوتبال داشته باشند.

تمام‌ شرکت کنندگان حاضر در این نشست با اتفاق از میزبانی مناسب استان کرمان در این رقابت‌ها قدردانی کردند‌.

انتهای پیام/80011/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول