اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برتری فوتبال تبریز بر فوتبال اصفهان

گسترش فولاد گربه سیاه فوتبال اصفهان شد

تیم‌های تبریز برابر تیم‌های اصفهانی در فصل جاری به سه پیروزی و سه تساوی دست یافته‌اند.

گسترش فولاد گربه سیاه فوتبال اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فوتبال تبریز امسال بر خلاف رویه سال‌های گذشته برتری محسوسی بر فوتبال اصفهان داشته است و نمایانگر روند رو به رشد فوتبال تبریز را دارد.

تراکتورسازی امسال در اصفهان برابر هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن به برتری دست یافت. این تیم در برای ذوب آهن  اصفهان در تبریز نیز تا دقیقه 90 از حریف خود پیش بود، اما به شکل نادری توپ وارد دروازه این تیم شد تا در نهایت بازی با تساوی خاتمه یابد. تراکتورسازی در آخرین بازی خود با نمایندگان اصفهانی این هفته میزبان سپاهان اصفهان است.

اما گسترش فولاد نیز در تبریز در حالی برابر سپاهان اصفهان به تساوی رضایت داد که تا دقیقه 92 از حریف نامدارش پیش بود. گسترش فولاد در تبریز  ذوب آهن اصفهان را با دو گل مغلوب کرد. در دور برگشت نیز شاگردان رسول خطیبی برابر سپاهان در اصفهان به تساوی دست یافته و در آخرین بازی‌اش با  تیم های اصفهانی در هفته بیست و پنجم مهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

گسترش فولاد گربه سیاه تیم‌های اصفهانی

تیم گسترش فولاد تبریز تاکنون پنج بار به مصاف تیم های اصفهانی رفته است که دو پیروزی، دو تساوی  و یک شکست حاصل این بازی‌ها است.

تیم گسترش فولاد در جام حذفی فصل 89-88 در مرحله نیمه نهایی در تبریز میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که این بازی را نیز آبی‌پوشان تبریز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده و به دیدار پایانی راه یافتند.

تنها شکست گسترش فولاد به فوتبال اصفهان در جام حذفی فصل 91-90 می‌باشد که تیم تبریزی با هدایت ضیایی در اصفهان بازی را به ذوب‌آهن این شهر واگذار کرد.

گسترش فولاد امسال در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان به تساوی دست یافته و برابر ذوب آهن نیز به پیروزی دست یافته تا برتری عددی مقابل تیم‌های اصفهانی داشته باشد.

انتهای پیام/60001/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول