اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

آمار پرونده‌های قضایی مطبوعات در اصفهان بسیار ناچیز است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: آمار پرونده‌های مطبوعاتی در استان بسیار ناچیز است و مقید بودن اصحاب رسانه اصفهان به قانون جای تقدیر دارد.

آمار پرونده‌های قضایی مطبوعات در اصفهان بسیار ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان احمد خسروی در دیدار با اعضای هیئت منصفه مطبوعات اصفهان اظهار کرد: اعضای هیئت منصفه به همراهی اداره ارشاد و خانه مطبوعات علاوه بر نظارت منظم بر عملکرد مطبوعات اقدامات پیشگیرانه از وقوع هرگونه تخلف یا جرمی را در حوزه فعالیت مطبوعات و همچنین انجام برنامه‌های آموزشی در این راستا را در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمار پرونده‌های مطبوعاتی در استان بسیار ناچیز است افزود: با توجه به تأکید قانون‌گذار بر انتخاب بهترین چهره‌ها از اقشار مختلف مردم جهت عضویت در این هیئت، سعی شود اعضای این هیئت به منظور جلوگیری از هرگونه اطاله دادرسی و تضییع حقوق بیت‌المال در جلسات دادگاه‌های مطبوعات حضور جدی داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان در ادامه ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان به جهت مقید بودن آن‌ها به رعایت قانون تقدیر و احکام جدید هر یک از اعضای این هیئت را اعطاء نمود.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/2301/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول