اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری معاونت صنایع دستی خراسان‌جنوبی

نمایشگاه توانمندی‌های کانون ناشنوایان شهید دستغیب بیرجند افتتاح شد

با همکاری معاونت صنایع دستی خراسان‌جنوبی نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنری مددجویان کانون ناشنوایان شهید دستغیب بیرجند در نگارخانه باغ و عمارت رحیم‌آباد گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی‌های کانون ناشنوایان شهید دستغیب بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی و صنایع گردشگری خراسان جنوبی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان‌جنوبی اظهارداشت: همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد از جمله برنامه‌های ترویجی و حمایتی معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی است که در این زمینه فعالیت‌های مثبتی صورت پذیرفته است.

امیر انواری‌مقدم ادامه داد: همکاری با بخش‌های خصوصی و دولتی در برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و هم‌‌افزایی پتانسیل‌های سازمانی در راستای پشتیبانی از تولید و آموزش جوامع هدف از این مقوله است.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های کانون ناشنوایان شهید دستغیب بیرجند با همکاری معاونت صنایع دستی استان در محل نگارخانه استاد بهمنیار رخشانی(باغ و عمارت رحیم‌آباد بیرجند) افتتاح شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در این نمایشگاه بالغ بر 100 اثر از آثار صنایع دستی و هنری مددجویان این کانون در رشته‌های معرق چوب، معرق ساقه گندم، انواع رودوزی‌های سنتی(سرمه‌دوزی، موج‌دوزی، درویش‌دوزی) انواع دست‌بافته‌های داری و گلیم‌بافی و انواع بافتنی‌های سنتی به عرضه و نمایش عموم گذاشته شده است.

انواری‌مقدم یادآور شد: این نمایشگاه از تاریخ 24 تا 29 آذر‌ماه جاری و به مناسبت شب یلدا برگزار و ساعات بازدید صبح‌ها از ساعت 7 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 19 اعلام شده است.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول