اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان البرز خبر داد

آغاز اعزام عمره‌گزاران البرزی از 29 آذر

مدیر سازمان حج و زیارت استان البرز گفت: اعزام زائران عمره مفرده استان البرز سال 92 ـ 93 به سرزمین‌ وحی از 29 آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود.

آغاز اعزام عمره‌گزاران البرزی از 29 آذر

سید مرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کرج اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اعزام زائران خانه خدا، برنامه‌ریزی لازم برای انجام این مهم در استان البرز انجام و نخستین گروه در روز 29 آذر ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: اعزام عمره‌گزاران البرز بر اساس مقدمات فراهم شده در قالب 2 مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست از 29 آذر آغاز و تا هفته نخست فروردین ماه سال 93 ادامه خواهد داشت.

*14 هزار زائر البرزی به خانه خدا سفر می‌کنند

مدیر سازمان حج و زیارت استان البرز خاطرنشان کرد: مرحله دوم نیز از فروردین سال 93 آغاز و تا پایان تیر ماه این سال ادامه خواهد داشت.

حسینی گفت: در مرحله نخست که از هفته آینده اعزام زائران را آغاز خواهیم کرد، در مجموع 7 هزار و 100 زائر به سرزمین وحی برای عمره مفرده سفر خواهند کرد.

وی افزود: در مرحله دوم نیز 7 هزار زائر برای عمره مفرده به مکه مکرمه اعزام می‌شوند و در مجموع حدود 14 هزار نفر از مردم استان البرز امسال مناسک حج را به جای می‌آورند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه تمهیداتی برای خدمات‌رسانی به عمره‌گزاران البرزی تدارک دیده شده است، گفت: امسال برای اعزام عمره‌گزاران این استان 51 کاروان فعالیت دارند که این 14 هزار زائر در قالب کاروان‌های فوق به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

حسینی گفت: نظارت‌های لازم بر عملکرد دفاتر زیارتی و همچنین کاروان‌های فعال استان البرز انجام شده و در طول اعزام زائران و همچنین حضور آنها در مکه مکرمه و مدینه منوره، به طور کامل خدمات‌رسانی به زائران از سوی روءسای کاروان‌ها رصد می‌شود.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول