اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

اورژانس پیشانی خدمات درمانی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اورژانس مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش و پیشانی خدمات درمانی است.

اورژانس پیشانی خدمات درمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رضا چمن صبح امروز در بازدید از بیمارستان شهید رجایی این شهرستان اظهار داشت: کمترین کم‌کاری و اهمال در حوزه سلامت با جان مردم سر و کار داشته که باید همواره در راستای پیشرفت با مدیریت منابع صحیح کوشا بود.

وی افزود: رویکرد و عملکرد خدمات در حوزه بهداشت و درمان بر حل مشکل و رفع چالش‌ها استوار بوده که در این راستا باید توانمندی‌های روز را شناسایی کرده و بر همین اساس نیز عمل شود. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اورژانس را پیشانی خدمات درمانی دانست و تصریح کرد: رایزنی در راستای جذب اعتبار و احداث فوری درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید رجایی گچساران اولویت دارد.

هایده حافظ‌ قرآن، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز در این دیدار یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان شهید رجایی گچساران دارای 184 تخت بستری به بیماران است.

وی شلوغی بخش اورژانس را از جمله مشکلات مهم این بیمارستان دانست و اظهار کرد: این شلوغی تا میزان قابل قبولی ساماندهی شده که به دلیل افزایش حجم کار در ساعات پایانی در ساعات 14 تا 24 دو پزشک در اورژانس حضور دارند.

حافظ‌ قرآن با بیان این‌که درمانگاه سرپایی بیمارستان در دست احداث است، خاطرنشان کرد: کاهش ازدحام بیماران در بخش اورژانس و افزایش کیفی خدمات از جمله مزایای و راه‌اندازی این درمانگاه است.

این مسئول در بیمارستان شهید رجایی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی رادیولوژی دیجیتال از اقدامات مؤثر صورت گرفته در این بیمارستان بوده که با این اقدام علاوه بر کیفیت بهتر تصاویر، صرفه‌جویی محسوسی در هزینه‌های بیمارستان ایجاد شده است.

انتهای پیام/82014/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول