اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری خبر داد

تصادف سمند با موتور در جاده ساری به سمنان

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری از برخورد سمند با موتور سواری که سه سرنشین داشت در منطقه چهار دانگه ساری خبر داد و گفت: اورژانس برای حمل بیمار یک ساعت تاخیر داشت.

تصادف سمند با موتور در جاده ساری به سمنان

ابراهیم ولاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه ظهر امروز سمندی که از شهرستان ساری به سمت کیاسر در حال حرکت بود در حدفاصل روستای زلم‌رودبار با موتوری که سه سرنشین داشت برخورد کرد.

وی بیان داشت: در این حادثه هر سه سرنشین موتور زخمی شدند و حال یکی از سرنشینان وخیم است.

رئیس شورای بخش چهاردانگه ساری با اعلام اینکه پس از وقوع تصادف با مرکز اورژانس تماس گرفته شد،بیان داشت: از زمان اعلام خبر تصادف تا رسیدن اورژانس یک ساعت طول کشید.

این مسئول با اعلام اینکه نزدیک‌ترین آمبولانس به این مسیر در مرکز درمان بستر کیاسر قرار دارد،گفت: در حال حاضر آمبولانس این مرکز خراب است و امکان ارائه خدمات به بیماران وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به وجود یک دستگاه آمبولانس در مرکز بهداشتی درمانی روستای زلم‌رودبار اشاره کرد و گفت: آمبولانس این مرکز بهداشتی درمانی فاقد راننده است.

رئیس شورای بخش چهاردانگه در ادامه با اعلام اینکه در جاده ساری به کیاسر و سمنان جاده مواصلاتی مهم است نیاز است که حداقل خدمات اورژانسی مناسب داشته باشد که در مواقع بحران مشکلات منطقه حل و فصل شود.

حضور 20 دقیقه‌ای اورژانس

رئیس اورژانس مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: نرم زمانی که ما برای رسیدن اورژانس به بالین بیمار در نظر گرفتیم حدود 20 دقیقه است.

فرزاد بزرگی تصریح کرد: در جاده ساری به کیاسر دو پایگاه اورژانس قرار دارد و ممکن است که برای هر دو پایگاه ماموریت پیش آمده باشد.

این مسئول در ادامه بیان داشت: در حال حاضر به سیستم اطلاعات اورژانس دسترسی ندارم.

وی در پایان گفت: علت تاخیر را بررسی می‌کنم.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول