اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم تاکید کرد

ضرورت پیوند دانشگاه و مراکز صنعتی در رباط کریم

فرماندار رباط کریم خواستار تعامل و همکاری بیشتر جامعه دانشگاهی این شهرستان با مراکز صنعتی و تولیدکنندگان شد.

ضرورت پیوند دانشگاه و مراکز صنعتی در رباط کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: در سال‌های اخیر رشد علمی شتاب بسیاری داشته و خوشبختانه دانشگاهیان و دانشجویان ایرانی نیز در این حوزه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند.

وی تصریح کرد: دستاوردهای بسیار بزرگ علمی توسط جوانان و دانشگاهیان ایران اسلامی طی سال‌های اخیر محقق شده است که این امر نشان‌دهنده توانمندی و استعداد بسیار بالای علمی دانشجویان و دانش‌پژوهان کشورمان است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان رباط کریم افزود: زمانی تولیدات علمی می‌تواند در رشد و پیشرفت یک کشور موثر باشد که بتوانیم از این تولیدات در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعتی و کشاورزی استفاده کنیم.

فرماندار رباط کریم با اشاره به فعالیت صنایع و تولیدی‌های مختلف در شهرستان رباط کریم گفت: برای توسعه این بخش نیازمند تعامل، همکاری و پیوند دانشگاه با صنایع فعال در این شهرستان هستیم.

وی تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که تولیدات علمی دانشگاه‌های رباط کریم و دانشجویان و دانشگاهیان این شهرستان متناسب با نیاز صنایع باشد و تحقق این مهم نیازمند تعامل میان مدیران واحدهای صنعتی و دانشگاهیان است.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: تحقق این مهم از یک سو نیازمند وجود زیرساخت‌های لازم برای برقراری تعامل مناسب میان دانشگاه و صنعت است و از سوی دیگر باید از تحقیقات و پژوهش‌های علمی که متناسب با نیاز صنایع انجام می‌شود، به خوبی حمایت گردد.

وی افزود: فرمانداری رباط کریم از تولیدات علمی متناسب با نیاز روز صنعت‌گران و تولیدکنندگان حمایت خواهد کرد و در تلاش هستیم تا شرایط نزدیکی و همکاری این دو را بیش از گذشته فراهم کنیم.

انتهای پیام/2302/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول