اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون گلستان:

مسکن مهر کلاله گلستان در حال فرو ریختن است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص برخی از فازهای مسکن مهر در استان گلستان هشدار داد و اعلام کرد که پروژه مسکن مهر کلاله در حال فرو ریختن است.

مسکن مهر کلاله گلستان در حال فرو ریختن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسینعلی خواجه‎مظفری عصر امروز در آخرین نشست خبری دوران مسئولیت خود در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: اگر در ارتباط با مسکن مهر شنیدید که در آینده باید یکی از فازهای مسکن مهر تخلیه شود، تعجب نکنید.

وی با بیان اینکه مسکن مهر کلاله باید تخلیه شود، ادامه داد: در شهر گرگان در پروژه فجر 3 به نتیجه‎ای نخواهیم رسید و این پروژه از ابتدای شروع کار تا به امروز تنها 15 درصد رشد فیزیکی داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی ساخت مسکن مهر که در اداره‌کل تعاون حضور نداشتم در نامه‎ای که مسکن و شهرسازی سابق ارسال کرده بود به صراحت قید شده بود که اجرای مسکن مهر از صفر تا 100 بر عهده مسکن و شهرسازی است.

وی افزود: اداره‌کل تعاون فقط ساماندهی نیروها، اعضا و تعاونی‌ها را بر عهده دارد و حتی اجرای این طرح در صلاحیت اداره‌کل تعاون نبود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: ممکن است در تعاونی‎ها برای در نظر گرفتن زمین و یا پیمانکار تبانی‎هایی انجام شده باشد و حتی اتفاق افتاد که یکی از اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن مهر که صورت وضعیت پیمانکار را باید امضا می‎کرد، تخلف‎های بسیار زیاد را مرتکب شده است.

خواجه‎مظفری متذکر شد: سوال من در خصوص مسکن مهر کلاله این است که آزمایش خاک و ژئوتکنیک مسکن مهر کلاله به چه صورت انجام شده که اجازه دادند بر روی این زمین ساخت و ساز انجام شود.

وی در پایان ابراز داشت: ساختمان‎های مسکن مهر کلاله در حال فرو ریختن است و تمام مسئولان باید در خصوص این پروژه پیگیری‎های لازم را انجام دهند و در این خصوص مذاکرات کتبی و شفاهی با برخی مدیران انجام شده که امیدواریم در روزهای آینده مشکل این پروژه نیز حل شود.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول