اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری انجام گرفت

بیان وضعیت موجود توسط استاندار و مدیران کرمانشاه

استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری با حضور معاون رئیس جمهور به بیان وضعیت موجود طرح‌ها و مسائل استان کرمانشاه پرداختند.

بیان وضعیت موجود توسط استاندار و مدیران کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی، استاندار کرمانشاه شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه اتفاق مبارکی بود و معظم‌له به ایجاد اشتغال در استان تاکید داشتند.

رضایی‌بابادی ادامه داد: در این دو سال که از سفر گذشته، حدود 10 درصد از مصوبات اجرایی شده و باید با سرعت بیشتری برای رفع مشکلات استان تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط برای کار و تلاش بیشتر فراهم شده، متذکر شد: امیدوارم آمار بیکاری را کاهش بدهیم و استان کرمانشاه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه‌ای داشته باشد.

کیاست امیریان، مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت پروژه‌های استان کرمانشاه در حوزه کاری خویش پرداخت.

*تکمیل بزرگراه کربلا تا قصرشیرین تا پایان سال‌جاری به پایان می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار داشت: محرومیت در استان کرمانشاه به‌وضوح دیده می‌شود و اعتبارات استانی جوابگوی مشکلات حوزه راه نیست.

حسن فدایی، راه‌آهن و آزاد راه کرمانشاه را از جمله پروژه‌هایی عنوان کرد که نیاز به اختصاص اعتبارات لازم دارد و تصریح کرد: تکمیل بزرگراه کربلا تا قصرشیرین تا پایان سال‌جاری به پایان می‌رسد.

*کرمانشاه قادر به تامین 10 درصد از نیاز غذایی کشور است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: اگر از تمام ظرفیت‌های استان کرمانشاه به‌درستی استفاده شود، 10 درصد نیاز غذایی کشور تامین می‌شود.

علی‌اشرف منصوری در مورد اولویت‌های بخش کشاورزی به بیان نکاتی پرداخت و مشکلات موجود در بخش کشاورزی استان کرمانشاه را تشریح کرد.

* تأکید بر تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌کاره در استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز داشت: در پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه توفیقات خوبی داشتیم و اورژانس‌های بیمارستان‌ها ساخته و تجهیزات پزشکی به شهرستان‌ها داده شد.

به گفته محمدرضا نیکبخت، بیمارستان پاوه و اسلام‌آبادغرب سال‌هاست که ساخته نشده است و مشکلاتی در بخش بهداشت و درمان در استان کرمانشاه وجود دارد.

مهدی خدایی، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه افزایش اعتبارات حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان جای تقدیر دارد، افزود: از نظر اعتبارات جاری و عمرانی وضعیت مناسبی نداریم و مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باید با جدیت پیگیری شود.

*بهره‌برداری از منوریل کرمانشاه با روند تخصیص موجود 30 سال دیگر طول می‌کشد

شهردار کرمانشاه تأکید کرد: پروژه منوریل شهر کرمانشاه با روند تخصیص موجود 30 سال دیگر طول می‌کشد تا به بهره‌برداری برسد.

پیمان قربانی در این جلسه از محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواستار تخصیص 100 درصدی بودجه 92 برای پروژه منوریل شهر کرمانشاه شد.

*پیشرفت 96 درصدی گازرسانی در بخش شهری در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، پیشرفت وضعیت گازرسانی در بخش شهری در استان کرمانشاه را 96 درصد اعلام کرد و از شروع گازرسانی به 500 روستا در این استان خبر داد.

حمید فانی به مشکلات موجود در حوزه کاری خویش پرداخت و خاطرنشان کرد: در بخش روستایی به ‌دلیل کمبود اعتبارات، 40 پروژه در سال 91 خاتمه داده شد.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مراد کوشکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این جلسه به بیان نکاتی در حوزه کاری خویش پرداختند.

انتهای پیام/2700/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول