اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه باید به‌ شهری مدرن تبدیل شود

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های خاص خود باید به شهری زیبا و مدرن تبدیل شود و استعدادها و ظرفیت‌های لازم برای تحقق این موضوع را دارد.

کرمانشاه باید به‌ شهری مدرن تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی در جلسه ساماندهی بافت فرسوده کرمانشاه اظهار داشت: شهر کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های خاص خود باید به شهری زیبا و مدرن تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه باید با همدلی و همکاری ویژه برای حل مشکلات این شهر تلاش فراوانی را به‌کار ببندیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه باید در قالب بخش‌های فرهنگی و عمرانی مورد توجه باشد، ابراز داشت: در اجرای این طرح باید از تجربه دیگر استان‌ها استفاده کرد.

رضایی‌بابادی گفت: در نظر گرفتن مکانیزم‌های تشویقی و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران به‌ منظور همکاری در اجرای این طرح بسیار مهم و اثربخش است و اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده کرمانشاه مسئله مهمی به‌شمار می‌رود. 

این مسئول با تاکید بر اینکه کرمانشاه از نظر بافت و عمران شهری باید به شهری مدرن و زیبا تبدیل شود، خاطرنشان کرد: کرمانشاه استعدادها و ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به شهری زیبا و مدرن را دارد که با تلاش و جدیت شرایط بهتری از سوی دست‌اندرکاران برای مردم فراهم می‌شود.

استاندار کرمانشاه اذعان داشت: یکی از اولویت‌های کاری ما توجه به ساخت و سازها بوده و طی جلسات مختلف با اساتید و افراد مجرب در مهندسی شهری از آن‌ها خواسته‌ایم که پیشنهادات و نظرات خود را پیرامون عمران شهری کرمانشاه ارائه بدهند.

وی تصریح کرد: باید به ‌سرعت مشکلات شهری کرمانشاه را برطرف کنیم و این مهم نیازمند برنامه جدی، تلاش، پیگیری و همکاری است.

انتهای پیام/2700/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول