اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اتاق فکر هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با معاون سیاسی استاندار مطرح شد

از سیاسی‌کاری در حوزه هنر تا نگرانی از محو شدن لهجه لری

اتاق فکر هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی با معاون سیاسی استاندار به همت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

از سیاسی‌کاری در حوزه هنر تا نگرانی از محو شدن لهجه لری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و با حضور هنرمندان حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد اتاق فکر هنرمندان برگزار شد.

در این نشست که با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رضا پارسیان‌نژاد رئیس حوزه هنری استان برگزار شد، هر یک از هنرمندان به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.

در این نشست دو ساعته هنرمندان در محورهای مختلف به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که از رئوس آن‌ها می‌توان به دغدغه خلط کارهای سیاسی و سیاسی‌کاری در حوزه هنر و فرهنگ در استان اشاره کرد.

هنرمندان در این نشست فقر اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی و بی‌توجهی سایر دستگاه‌ها به امور فرهنگی و پرداخت نکردن نیم درصد اعتبارات خود به حوزه فرهنگ و هنر را از دیگر اشکالات این بخش برشمردند.

هنرمندان توجه به کارها و اقدامات زودگذر فرهنگی را یکی از نقاط ضعف در حوزه فرهنگ و هنر استان برشمردند و بیشتر آن‌ها بر این باور بودند که با چنین رویکردی در آینده باید منتظر کارهای بی‌محتوا بود.

بی‌توجهی به آداب و رسوم و داشته‌ها و تاریخ استان از دیگر دغدغه‌های هنرمندان استان در این اتاق فکر بود. همچنین هنرمندان نگران محو لهجه لری در سال‌های آینده با حفظ روند کنونی بودند.

در حوزه رسانه نیز دغدغه اصحاب رسانه این بود که مسئولان برای کمک به رشد و توسعه استان برای حرفه‌ای شدن رسانه‌ها بیش از گذشته همت به خرج دهند.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول