اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت بررسی بودجه 93 برگزار شد

گزارش فارس از جلسه 4 ساعته نمایندگان مجلس با استاندار آذربایجان‌شرقی

نخستین نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با استاندار با محوریت بررسی بودجه 93 استان برگزار شد.

گزارش فارس از جلسه 4 ساعته نمایندگان مجلس با استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این نشست چهار ساعته که با حضور اکثریت نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، موضوعات مختلف اقتصادی و اجتماعی استان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص محور برگزاری نشست، گفت: این نشست با محوریت موضوع لایحه بودجه سال 93 برگزار شد که در خدمت نمایندگان استان بدان پرداخت شد.

اسماعیل جبارزاده ادامه داد: همان طور که اطلاع دارید، دولت امسال برخلاف سنوات قبل در مهلت قانونی لایحه بودجه را تقدیم مجلس کرد، طبیعتا وقتی لایحه در مجلس و در اختیار نمایندگان قرار می گیرد، بالطبع انتظار می‌رود نشست‌های مشترک بررسی لایحه صورت پذیرد که متاسفانه این جلسات هماهنگی در سال‌های گذشته اتفاق نمی‌افتاد و ارتباط بین نمایندگان و استانداری قطع می شد، که در نهایت امسال بنا  بر این گذاشته شد تا از ظرفیت و توان قوه مقننه علی الخصوص نمایندگان استان حداکثر استفاده را بکنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست، تصریح کرد: کلیات بودجه و تبصره‌ها و ردیف‌های جاری و هزینه‌ای و عمرانی بودجه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بودجه 93 با یک حالت انقباضی بسته شده است

وی با بیان اینکه، لایحه بودجه سال 93 با یک حالت انقباضی بسته شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم با بحث مشترک نمایندگان و معاونان استانداری و دستگاه‌های اجرایی، احکامی را در لایحه بودجه 93 در رابطه با روان‌تر انجام دادن کارهای اجرایی استان و حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری، تسهیل در اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین تامین هزینه‌های جاری استان انجام بدهیم.

جبارزاده  در ادامه با ابراز امیدواری از نتیجه نشست مشترک، خاطر نشان کرد: پیشنهادات مشترکی داشتیم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت موجود در نمایندگان در صحن علنی مجلس بتوانیم لایحه بودجه سال 93 را به صورت قانون بسیار خوب و در حد رفع نیازهای سال 93 تنظیم و به تصویب مجلس برسانیم.

بحث درباره پروژه‌های ملی و استانی

محمداسماعیل سعیدی، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی نیز در حاشیه نشست نمایندگان مجلس با استاندار در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اهداف این نشست را تعامل بیشتر با مدیران اجرایی استان و استفاده از دیدگاه و نظرات آنها و بحث‌های کارشناسی استاندار و معاون برنامه‌ریزی عنوان کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل مطرح شده در این نشست افزود: پروژ‌ه‌های ملی و استانی و همچنین مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی که در بودجه سال 93 پیش بینی شده است در این نشست مطرح شد و همکاران در حوزه‌های انتخابیه، مسائل و مشکلاتی داشتند که در ارتباط با بودجه مطرح کردند و امیدواریم به جمع‌بندی مثبتی برسیم.

انتهای پیام/60002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول