اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی قشم:

دانشگاه‌ها در رأس امور تربیتی و هدایتی جامعه هستند

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی قشم گفت: امروز دانشگاه‌ها مهم‌ترین عنصر در هدایت و پیشبرد جوامع محسوب می‌شوند.

دانشگاه‌ها در رأس امور تربیتی و هدایتی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد عابدینی یکشنبه‌ شب در نشست شورای مرکزی بسیج اساتید استان هرمزگان که به صورت دوره‌ای و هر ماه یکبار در یکی از دانشگاه‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود، اظهار داشت: صلاح و فساد هر جامعه‌ای مرهون نهادهای تربیتی و آموزشی آن جامعه است و بی‌تردید دانشگاه‌ها در رأس این نهادها به شمار می‌روند.

وی افزود: به همین علت بارها بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمود که صلاح و فساد جامعه مرهون دانشگاه‌هاست و وظیفه مهم دانشگاه‌ها که اساتید کانون مرکزی آن هستند پیشبرد علم و تربیت دانشجویان است.

رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی قشم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و متذکر شد: به فرموده ایشان بسیج را نباید یک نهاد نظامی به حساب آورد؛ بلکه بسیج، عرصه‌ای عمومی است که در همه مکان‌ها، زمان‌ها، عرصه‌ها و قشرها حضور دارد و وظیفه استاد بسیجی حضور به موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تأثیرگذار در دانشگاه و پرورش انسان‌های دانشمند و با ایمان در طراز شهید چمران است.

در این نشست موضوعاتی از جمله لزوم حضور فعال بسیج اساتید در فضای مجازی جهت ارائه نظر علمی و تبادل نظر و ایجاد ارتباط با دانشجویان، تشکیل حلقه‌های علمی صالحین توسط اساتید بسیجی، شناخت آسیب‌ها و چالش‌های دانشگاه‌ها و تهدیدات دشمنان و تقویت منابع قدرت نرم دانشگاه‌ها برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این همایش ماندگاری فرمانده بسیج سپاه قشم نیز حضور داشت.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول