اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم طبس و بشرویه در مجلس تاکید کرد

پیگیری جدی برای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در بشرویه

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: پیگیری‌های لازم برای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در بشرویه به عمل می‌آید.

پیگیری جدی برای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‌علی عبدالله‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست بررسی راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در بشرویه اظهار داشت: توسعه مراکز آموزش عالی در یک منطقه منجر به پیشرفت همه‌جانبه می‌شود.

وی شهرستان بشرویه را دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه‌های علمی و پژوهشی خواند و ادامه داد: رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های این منطقه باید متناسب با این استعداد و ظرفیت‌ها انتخاب شود.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با نگاهی خوش‌بینانه و عمیق نسبت به تاسیس و توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان‌ها اقدام کرد.

عبدالله‌زاده متذکر شد: توسعه دانشگاه‌ها و فضاهای علمی منجر به گسترش فرهنگ پژوهش در بین افراد جامعه می‌شود و روی‌ آوردن افراد یک جامعه به سمت فعالیت‌های پژوهشی و علمی نیز سبب توسعه پایدار مناطق خواهد شد.

وی تصریح کرد: توسعه پژوهش و روی آوردن به این مقوله در جامعه نه تنها سبب پیشرفت در عرصه‌های علمی بلکه سبب رشد و ترقی در سایر عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون دو دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بشرویه در این شهرستان راه‌اندازی شده و تلاش می‌شود با پیگیری‌های به عمل آمده شرایط تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در بشرویه به‌زودی فراهم شود.

انتهای پیام/69006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول