اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی نفت:

هرگونه پیشرفت و توسعه در پالایشگاه‌ها به معنی پیشرفت کشور است

نماینده مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هرگونه پیشرفت و توسعه در پالایشگاه‌ها به معنی پیشرفت کشور است.

هرگونه پیشرفت و توسعه در پالایشگاه‌ها به معنی پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعابس، محمد کیانی در نوزدهمین نشست کارگروه تخصصی مهندسی عمومی شرکت‌های پالایشی در شرکت پالایش نفت بندرعباس افزود: خصوصی و یا دولتی بودن پالایشگاه‌ها نباید در روند تشکیل کارگروه‌ها خللی ایجاد کند و مدیریت جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز از تشکیل منظم کارگروه‌ها و حفظ انسجام آنها حمایت می‌کند.

وی در ادامه این نشست با اشاره به نقش رعایت استانداردها در بهبود فرآیندهای تولید افزود: آخرین ویرایش استانداردها در سایت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قرار داده شده است و پالایشگاه‌های کشور می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر عملیات شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در این نشست گفت: در کارگروه‌های تخصصی تجربه‌ها و برنامه‌های بهبود فرآیند به دیگر پالایشگاه‌ها منتقل می‌شود و هرگونه پیشرفت و توسعه در پالایشگاه‌ها به معنی پیشرفت کشور است.

کیانی مهندسی عمومی را بستر اصلی نوآوری و بهبود دانست و افزود: مهندسی عمومی در بسیاری از امور فرآیندی با ارائه ایده‌های جدید مشکلات را برطرف کرده است.

وی با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته در شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: بسیاری از کارهای بزرگی که پیش از این به کمک نیروهای خارج از شرکت انجام می‌شد امروز با بهره‌گیری از متخصصان و مهندسان متعهد در خود پالایشگاه بندرعباس صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست روسای مهندسی عمومی شرکت‌های پالایشی کشور به بررسی برخی اقدامات و طرح‌های اجرایی در شرکت پالایش نفت بندرعباس مانند شبیه‌سازی و بهینه‌سازی مبدل‌های پیش گرمکن مسیر نفت خام واحد‌های تقطیر، آسیب شناسی سازه‌های بتنی واحدهای آب برق و بخار و طرح‌های واحد مهندسی برق شامل طراحی و نصب سامانه ثبت داده و تصحیح سامانه ریزش بار به منظور پایداری شبکه پرداختند.

همچنین روسای مهندسی عمومی شرکت‌های پالایشی از طرح افزایش ظرفیت شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول