اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش مهندسان بسیجی پالایشگاه خانگیران در کنفرانس فناوری اطلاعات

همزمان با هفته بسیج نمایندگان بسیجی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد در دومین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات صنعت نفت به ارائه دستاوردهای علمی و فنی پرداختند.

درخشش مهندسان بسیجی پالایشگاه خانگیران در کنفرانس فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، مهندسان بسیجی این مجتمع گازی شامل جواد جاهدی چکاب با ارائه مقاله‌ای با عنوان «بررسی تاثیر پیاده‌سازی تکنولوژی سرورهای مجازی در پایداری سرویس‌ها و نرم‌افزارهای شبکه کامپیوتری شرکت‌های پالایش نفت و گاز»، امیروحید امینیان مدرس با ارائه مقاله‌ای با عنوان «بررسی آسیب‌پذیری سیستم‌های کنترلی مبتنی بر شبکه‌های صنعتی و روش‌های مقابله با آنها» و امین مولایی‌فرد با ارائه مقاله‌ای با عنوان «معماری شبکه‌های نسل جدید و سناریوی گذر از وضعیت موجود به شبکه‌های NGN در صنعت نفت» موفق به کسب تقدیرنامه در این نمایشگاه علمی شدند.

دومین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی روزهای پنجم و ششم آذرماه جاری با حضور صاحبنظران، پژوهشگران، کارشناسان فناوری اطلاعات و مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت‌های تابعه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول