اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

بازدیدهای عملیاتی مانع رکود کارها می‌شود

فرماندار نکا گفت: بازدیدهای فاتنزی آفت کار مدیریتی و مانع پیشرفت است که باید با عملیاتی کردن بازدیدها از رکود کارها جلوگیری شود.

بازدیدهای عملیاتی مانع رکود کارها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا،علی رجبی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان نکا در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: برخی از مدیران تنها به بازدیدهای روزانه و روتین بسنده کرده‌اند و از ارائه گزارش‌ها غافل شده‌اند که باید این مسئله در اولویت‌کاری باشد.

وی افزود: ما سران مملکتی نیستیم که تنها بازدید کنیم و از کنار پروژه‌ها و عملکردها بگذریم بلکه باید بازدیدها عملیاتی و برای رفع مشکلات مردم باشد.

رجبی با بیان اینکه مدیران جلسات و بازدیدها را برای بعد از ظهر خود برنامه‌ریزی کنند، یادآور شد: مدیران در ساعات اداری صبح موظف به حضور در اداره و پاسخ به ارباب رجوع هستند و از خروج‌های غیراضطراری جلوگیری کنند.

فرماندار نکا با تاکید بر دوگانه‌سوز کردن انرژی ادارات خاطرنشان کرد: ادارات برای دوگانه‌سوز کردن سیستم‌های انرژی و وسایل گرمایشی با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها موظف هستند برنامه خود را برای دهه فجر، پروژه‌های این دهه و همچنین استقبال از نوروز آماده کنند،گفت: از هم‌اکنون تدابیری برای ساماندهی برنامه‌ها انجام شود تا از بروز بی‌برنامگی‌ها و هرج و مرج‌ها جلوگیری شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا افزود: همکاری بین دستگاه‌های مختلف باید در راس برنامه‌ها باشد و هر اداره‌ای چه به هم ربط داشته یا نداشته باشند برای حل مشکلات گام بر دارند و اگر بین دو دستگاه اختلافی به وجود آید برای رفع مشکل خود به فرماندار مراجعه کنند.

رجبی گفت: مشکلات بودجه‌ای در شهرستان وجود دارد و برای این منظور باید همه دستگاه‌ها متحد و یک سیستم شویم تا به رشد و تعالی برسیم.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع در راس برنامه همه مدیران باشد و نباید در شهرستان نکا خلاف این مسئله اتفاق بیفتد و باید با اتحاد و برادری با هم برای رفع مشکلات مردم به عنوان ولی نعمتان خود گام برداریم.

به گزارش فارس، در این جلسه محمدعلی باقری به عنوان رئیس شورای شهرستان، محمد علی صفرپور به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا و سید میرزا اسدی به عنوان شهردار جدید نکا به اعضای شورای اداری شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/86002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول