اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد

احتمال میزبانی محمودآباد در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از احتمال میزبانی این شهرستان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

احتمال میزبانی محمودآباد در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور

اسماعیل پهلوان پیش‌از ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در محمودآباد از احتمال میزبانی از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده بزرگسالان و انتخابی تیم ملی خبر داد.

وی تصریح کرد: میزبانی کشتی بزرگسالان کشور برای مازندران قطعی شده است و سه شهر بابل، تنکابن و محمودآباد گزینه‌هایی هستند که احتمال شانس میزبانی این مسابقات را دارند و به نظر می‌رسد محمودآباد به مراتب شانس بیشتری دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اعلام آمادگی از میزبانی این مسابقات خاطر نشان کرد: رئیس هیئت کشتی محمودآباد با تمام قوا آمادگی دارد تا میزبانی شایسته در این مسابقات باشیم و تجربه مسابقات معتبری همچون شطرنج قهرمانی نوجوانان رده‌های سنی آسیا با حضور بیش از 17 کشور و همچنین مسابقات اتومبیلرانی آفرود در سطح بین‌المللی و مسابقات دوچرخه‌سواری تور مازندران نشان داد، شهرستان محمودآباد این قابلیت را دارد.

پهلوان یادآور شد: فرماندار محمودآباد به عنوان رئیس شورای ورزشی شهرستان و تمامی دستگاه‌های عضو شورای ورزشی اعم از شهرداری‌ها و شوراهای محمودآباد و سرخرود در کنار اداره ورزش و جوانان هستند تا به بهترین نحو میزبان رویداد مهمی همچون مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی باشیم.

انتهای پیام/86013/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول