اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هفت تیم واحدهای دانشگاه آزاد گیلان

تیم کشتی فرنگی واحد رشت قهرمان دانشگاه‌های آزاد گیلان شد

تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت قهرمان دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان شد.

تیم کشتی فرنگی واحد رشت قهرمان دانشگاه‌های آزاد گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسئول تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان عصر امروز در نشست بررسی نتایج تیمی مسابقات مذکور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با حضور هفت تیم از واحدهای دانشگاهی لاهیجان، فومن و شفت، رودبار، رودسر و املش، لنگرود، آستارا و رشت برگزار شد.

به گفته مهرداد محمدیاری، در این دوره از مسابقات تعداد 42 نفر از کشتی‌گیران دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به مجموع نتایج کسب شده در بازی‌های مذکور تصریح کرد: در وزن 55 کیلوگرم میعاد خادم از واحد لاهیجان، مقام نخست را کسب کرد.

این مسئول ادامه داد، محسن رضایی از واحد رشت مقام دوم و عباد زاغی از واحد لنگرود به مقام سوم رسیدند.

به گفته وی، در وزن 60 کیلوگرم سهراب مکرمی از واحد رشت رتبه نخست را کسب کرد و جواد پیکان از واحد لنگرود دوم و مهرداد آقاخانی از واحد رودبار و محسن منفرد از واحد رودسر و املش به صورت مشترک سوم شدند.

محمدیاری افزود: در وزن 66 کیلوگرم بهرام مهدی‌پور از واحد لاهیجان مقام نخست را به دست آورد و حامد زرین‌نعل از واحد رشت دوم و حسن میرزایی از واحد رودبار و سعید یحیی‌زاده از واحد لنگرود به صورت مشترک سوم شدند.

وی برترین‌های وزن 74 کیلوگرم را سید علی موسوی از رشت،  بابک زین‌العابدین‌پور از واحد لنگرود و فرهاد دارابی از واحد رودبار و مازیار علی پور از واحد لنگرود را به ترتیب مقاوم‌های نخست تا سوم عنوان کرد.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، اضافه کرد: در وزن 84 کیلوگرم محمدرضا غلامحسین‌نژاد از واحد رشت مقام نخست، مهرداد رمضان‌پناه از واحد لاهیجان نفر دوم و مرتضی شهدیان از واحد لنگرود و ایمان آقاجانی از واحد رودسر و املش نیز سوم شدند.

به گفته وی، در وزن 96 کیلوگرم سعید رمضانی از واحد لاهیجان مقام نخست، میثم نیری از واحد لنگرود نفر دوم، علی باخدا از واحد رشت سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 120 کیلوگرم نیز عباس پسندی از واحد رودبار، آرمین خوشحال از واحد رشت، کیوان نصرت‌پناه از واحد فومن و شفت و هومن مهرپور از واحد صومعه‌سرا به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

محمدیاری درباره نتایج تیمی، یادآور شد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با کسب 65 امتیاز عنوان نخست این رقابت‌ها را به دست آورد.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با کسب 60 امتیاز دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با کسب 54 امتیاز سوم شدند.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با حضور هفت تیم از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مجموعه ورزشی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/84002/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول