اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 3 روز

جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در آبادان آغاز به کار کرد

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند ایران، با عنوان سینما حقیقت صبح امروز با اکران آثار فیلم سازان در آبادان آغاز به کار کرد.

جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در آبادان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند ایران، با عنوان سینما حقیقت صبح امروز با اکران آثار فیلم سازان در آبادان آغاز به کار کرد.

این جشنواره که در آن آثار مستند سازان جنوبی به نمایش در خواهد آمد، تا سه روز به اکران فیلم‌ها شرکت کننده ادامه خواهد داد.

در این جشنواره، که با همت منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود قرار است از ناصر تقوایی و حسن بنی هاشمی دو تن از فیلم سازان به نام جنوب کشور و شهر آبادان تکریم شود.

حدود 50 فیلم مستند در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد، 21 فیلم در بخش جنوب و 29 فیلم در بخش داوری در این دوره حضور خواهند داشت.

فیلم‌های هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در روزهای 26، 27 و 28 در سینما نفت و تالار مهر آبادان به نمایش درخواهد آمد.

اختتامیه این جشنواره بعد از ظهر پنجشنبه با حضور هنرمندان و فیلم‌سازان و اعلام نتایج این دوره در سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72013/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول