اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند‌ 92

جشنواره‌ آوای مس در سرچشمه برگزار می‌شود

دبیر جشنواره موسیقی «آوای مس» گفت: جشنواره موسیقی آوای مس‌ در دو بخش آهنگ‌سازی و اجرای زنده اسفند ماه امسال در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

جشنواره‌ آوای مس در سرچشمه برگزار می‌شود

سعید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: مجتمع مس سرچشمه با همکاری حوزه هنری کرمان و شهرداری سرچشمه، جشنواره موسیقی «آوای مس» را در دو بخش آهنگ‌سازی و اجرای زنده اسفند ماه سال جاری در شهر سرچشمه برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: این جشنواره ویژه هنرمندان استان کرمان است و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا 29 دی ماه سال جاری برای ثبت‌نام و ارسال آثار خود فرصت دارند.

قاسمی گفت: هر دو بخش جشنواره شامل موسیقی کلاسیک ایرانی، غیرایرانی و آواز جمعی است و بخش اجرای زنده به صورت گروهی و تکنوازی برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره موسیقی آوای مس افزود: بخش تکنوازی به سه گروه سنی 9 تا 15 سال، 16 تا 21 سال و بالای 22 سال تفکیک شده تا امکان رقابت مناسب و عادلانه میان فعالین این حوزه فراهم شود.

قاسمی تصریح کرد: هنرمندانی که در آثار خود از عناصر موسیقی ایرانی و نواحی بهره گرفته باشند، دارای امتیاز ویژه هستند و استفاده از سازهای الکترونیک در این جشنواره پذیرفته نمی‌شود.

وی جوایز این جشنواره را حمایت از اجرای آثار برگزیده، انتشار صوتی آثار برگزیده و برگزاری مستمر کلاس‌های آموزشی برشمرد و گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره بتواند در تقویت بنیه موسیقیایی استان کرمان مؤثر واقع شود.

به گزارش فارس، جشنواره موسیقی «آوای مس» طی روزهای 14 و 15 اسفند ماه ‌سال جاری در شهر سرچشمه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان موسیقی در سراسر استان کرمان می‌توانند از اجراهای این جشنواره دیدن کنند.

اطلاعات کامل جشنواره در سایت مجتمع مس سرچشمه، سایت حوزه هنری کرمان و مراکز فرهنگی هنری سراسر استان کرمان قابل دسترسی است.

انتهای پیام/80016/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول